مجید الهی راد از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» خبر داد و گفت: نفرات برتر شرکت کننده در این سامانه جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این اقدام در جهت تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن این نهاد است افزود: یکی از راهکار‌های ارتقای عملکرد راه‌اندازی نظام پیشنهادات است که به همین منظور در راستای بهبود مستمر فرآیند‌ها سامانه نظام پیشنهادات در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او بابیان اینکه سامانه نظام پیشنهادات از دهم مهرماه به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد:مردم می‌توانند با ورود به بخش ارائه پیشنهاد‌های خارج سازمانی، پیشنهاد‌های خود را در جهت بهبود عملکرد کمیته امداد ارائه دهند.

او به تشریح نحوه مشارکت در این سامانه اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندانمی توانند از طریق ورود به سامانه در قسمت ثبت پیشنهادها، ابتدا کد ملی و سپس نام و نام خانوادگی، شماره تماس وارد و رمز عبور انتخاب شود و سپس در فرم ثبت پیشنهاد، اطلاعاتی از قبیل عنوان پیشنهاد، تشریح وضع موجود، ارائه پیشنهاد بهبود، فایل‌های ضمیمه تکمیل و سپس گزینه ثبت را انتخاب کنند.

او اضافه کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانه، کد پیگیری به پیشنهاددهنده تخصیص می‌یابد که می‌تواند کلیه مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه پیگیری نماید.

او با تأکید بر اینکه پیشنهاد‌ها نباید تکراری باشد گفت : پیشنهاد‌ها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرآیند‌های فعلی، بهبود ارائه خدمات امداد و بهبود وضعیت نیروی انسانی امداد باشد.

الهی راد بابیان اینکه سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس pishnahadat.emdad.ir آماده دریافت نظرات و پیشنهاد‌های جامعه هدف و عموم شهروندان در بهبود عملکرد خدمت‌رسانی این نهاد است گفت : پیشنهاد‌های مردمی برتر پس از بررسی و تائید، از طریق سامانه و نیز ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و از فرد پیشنهاددهنده با پاداش نقدی تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.