رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عمده نگرانی‌ها در روز‌های آتی مربوط به کسانی است که هنوز واکسن را دریافت نکرده اند و ممکن است هم برای خودشان و هم سایر افراد جامعه مشکل ایجاد کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به لحاظ شیوع و ابتلا به بیماری کرونا خوشبختانه همچنان در چهارمحال و بختیاری از روند با ثبات برخوردار هستیم و هنوز علایم متقن و واضحی به نفع افزایش شیوع بیماری یا شروع موج ششم در استان مشاهده نمی‌شود.

او افزود: عمده نگرانی‌ها در روز‌های آتی مربوط به کسانی است که هنوز واکسن را دریافت نکرده اند و ممکن است هم برای خودشان و هم سایر افراد جامعه مشکل ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید


دکتر شیرانی اضافه کرد: مهمترین کاری که موجب جلوگیری از افزایش و اشاعه بیماری می‌شود، واکسیناسیون همه افراد واجد شرایط جامعه است.

او ادامه داد: واکسیناسیون جمعی از نقاط قوت و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از نقاط ضعف در بحث مدیریت بیماری کووید ۱۹ بشمار می‌رود.

شیرانی در پایان گفت: با توجه به آسیب جدی آموزش با شیوع بیماری کرونا و ضرورت حضوری شدن آموزش و بازگشایی مدارس باید مراقبت‌های لازم انجام و با هشیاری بیشتر اقدام و در صورت مشاهده افزایش موارد ابتلا در یک منطقه با سرعت بیشتری در خصوص تعطیلی‌ها تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.