مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز احداث ۱۵ جایگاه سی ان جی به صورت رایگان برای سیستان و بلوچستان صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان  اظهار داشت: از این تعداد هشت جایگاه سی ان جی در شمال و هفت جایگاه در جنوب سیستان و بلوچستان احداث خواهد شد.

وی گفت: مقرر شد به منظور قوی‌تر کردن شهرداری‌های استان از لحاظ مالی چهار جایگاه در شمال سیستان و بلوچستان در اختیار این ارگان قرار گیرد که مدت چهار ماه است ۲ مجوز برای شهرداری خاش و سازمان حمل و نقل و باربری صادر شده، اما تاکنون تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد جایگاه ساخته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: همچنین به شهرداری زابل و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مجوز ساخت جایگاه سی ان جی داده شده، اما هنوز اقدامی برای راه اندازی آن صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: چهار جایگاه در شمال استان نیز در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته که در این زمینه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم هرچه سریعتر ساخته و راه اندازی شوند.

پوریزدانی ادامه داد: جایگاه‌ها باید تا بهمن ماه آماده و راه اندازی شوند در غیراینصورت مجوز‌ها به افراد و ارگان‌های دیگر واگذار می‌شود.

وی گفت: هم اینک یک جایگاه سی ان جی در زاهدان به صورت ۲۴ ساعته و در ۲ شیفت فعالیت می‌کند که باید جایگاه‌های دیگر هرچه سریعتر راه اندازی شوند تا مردم از این تنگنای بزرگ خارج شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: جایگاه زاهدان می‌تواند به صورت همزمان به ۶ خودرو سوخت رسانی کند.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.