در راستای مقابله با حمله سایبری دشمن و مدیریت توزیع سوخت در سیستان و بلوچستان، از مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از تلاش‌های صورت گرفته از سوی ابراهیم پوریزدانی مدیر منطقه زاهدان و کارکنان خدوم منطقه در راستای خنثی سازی حمله سایبری دشمن و راه‌اندازی مجدد جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه، قدردانی نمود و از مقامات وزارت نفت و شرکت متبوع خواست تا به نحوی شایسته از تلاش‌های صورت گرفته در این منطقه با توجه به شرایط خاص تجلیل شود.

در بخشی از این نامه آمده است: تنها غیرت و حمیت و تلاش دلیرمردان و متخصصان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران علی‌الخصوص زحمات و تلاش‌های مجدانه مدیریت و کارکنان منطقه زاهدان که با تمام مشکلات و نارسایی‌هایی که ما به عنوان بازوی توانمند دولت خدمتگذار در این خطه محروم شاهد و ناظر آن هستیم، این چنین شور مرزبانی از غیرت ایرانی را در منطقه سیستان و بلوچستان به منصه ظهور درآورد.

بسیاری از مسئولین و مقامات استانی، در جلسات و نشست‌های متعدد، از تلاش و کوشش و اقدام به موقع کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در خصوص رفع اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت، قدردانی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار