فرماندار بناب گفت:شورا و شهرداری باید به دور از سیاسی کاری و جناح بازی تنها به فکر خدمت به مردم و توسعه و عمران و آبادانی شهر باشند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهریار فتحی فرماندار بناب با بیان اینکه روند ادامه دار قطار توسعه شهر خوشه مهر به تعامل و همدلی بین شورا و شهرداری بستگی دارد؛ گفت: وجود همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر خوشه مهر با انتخاب شهردار خود را نشان داد و امیدواریم این فضای همدلی همچنان در شهر خوشه مهر تداوم یابد.

اوافزود: خود را موظف به حمایت از شورا و شهرداری می‌دانیم و تا زمانی که در راستای خدمت به مردم قدم برمی دارند، موظف به حمایت هستیم، ولی در غیر این صورت در برابر هرگونه بی قانونی از طرف هرکسی که باشد، خواهیم ایستاد.

او شورا‌ها را برآمده از رأی مردم دانست و تصریح کرد: باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند و گرنه مردم فرق افرادی را که تلاش می‌کنند با کسانی که عکس یادگاری برای انتشار در فضای مجازی می‌گیرند، به خوبی تشخیص می‌دهند.

فرماندار بناب از شورای اسلامی و شهردار خوشه مهر خواست شهر را به گونه مدیریت کنند که بالای شهر و پایین شهر وجود نداشته باشد و توسعه نیز به صورت متوازن اتفاق بیفتد.

فتحی در ادامه همچنین از شهردار جدید خوشه مهر خواست با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها در شهر خوشه مهر، پیگیری مستمری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.