مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ارتقای کیفی معماری یکی از مهمترین اولویت‌ها در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در کمیته معماری، سیما و منظر طرح‌های گردشگری استان اردبیل گفت: مهمترین هدف و رویکرد از برگزاری این کمیته ارتقای کیفی معماری طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان است چرا که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

او افزایش کیفی اجرایی طرح‌های سرمایه‌گذاری قبل از صدور مجوز ایجاد، بررسی سایت پلان و جزئیات طرح را از دیگر اهداف این کمیته عنوان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: در کنار تسریع در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری افزایش کیفیت اجرای پروژه‌ها از لحاظ معماری و فنی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است که با برگزاری جلسات و بررسی طرح‌ها تلاش می‌شود تا زمینه برای ارتقای کیفی آن‌ها فراهم شود.

این کمیته که با حضور معاون و کارشناسان معاونت سرمایه‌گذاری، اساتید و صاحب‌نظران معماری، مشاور و نماینده سرمایه‌گذار برگزار شد، طرح مجتمع گردشگری واقع در شهرستان نمین، روستای دودران به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ مربع مربع و زیربنای دو هزار و ۲۶۶ مترمربع با کاربری سوئیت‌های اقامتی، استخر و حمام سنتی، رستوران، سالن ورزشی و تفریحی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.