مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از استقرار جوی نسبتا پایدار در غالب مناطق استان تا عصر روز دوشنبه خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان اردبیل تا عصر دوشنبه (۲۴ آبان) استقرار خواهد یافت.

او افزود: آسمان در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در طول روز و در پاره‌ای از مناطق گاهی مه آلود پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند طی روز‌های یکشنبه (۲۳ آبان) و دوشنبه آسمان در نوار شمالی استان اردبیل نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود خواهد بود.

محمدی بیان کرد: طی روز دوشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل شاهد وزش باد جنوبی (گاهی تند) و افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

او افزود: از عصر روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی سرد و زودگذری که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه خواهد بود شاهد ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا، وزش باد، رخداد مه و بارش باران و برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه (۲۶ آبان) در استان فعال خواهد بود گفت: از روز پنجشنبه مجدداً جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می‌شود، ولی در ساعات شبانه و صبحگاهی هوای سردی را در نواحی مرکزی و جنوبی استان تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.