نبوتی گفت: آن مدیری که تکریم ارباب رجوع نکند زیبنده و شایسته خدمت نیست و مدیر اداره باید منظم‌ترین فرد باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نبوتی فرماندار ایذه گفت: در هفته بسیج برنامه‌های خوبی را تقدیم مردم ولایت مدار شهرستان ایذه می‌کنیم و در بحث کرونا در شرایط بهتری قرار داریم و مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی شوند.

او با تاکید بر شرکت مردم در امر واکسیناسیون، افزود: آمار بالایی از دانش آموزان واکسینه شدند و حضور ارباب رجوع در ادارات با کارت واکسیناسیون صورت خواهد گرفت و با توجه به اینکه در فصل بارندگی هستیم حتما شهرداری، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها حتما به پاکسازی آبراه‌ها اقدام کنند که مشکلی برای مردم پیش نیاید.

نبوتی تصریح کرد: روسای ادارات با همکاری بانک‌ها جذب صد در صدی تسهیلات داشته باشند و برای ایجاد اشتغال و ساخت مسکن به نحوه احسن اجرایی شود و سهم خوبی از قیر به شهرستان تعلق گرفت و در بحث بهسازی روستا‌ها و توجه به محرومین باید در اولویت قرار بگیرد.

فرماندار ایذه ادامه داد: آن مدیری که تکریم ارباب رجوع نکند زیبنده و شایسته خدمت نیست و مدیر اداره باید منظم‌ترین فرد باشد و در دو ماه آینده روز بزرگداشت ایذه را داریم و این روز باید نقطه عطفی باشد، زیرا این روز متعلق به همه‌ی مردم است و به رنگ خون پاک شهدا معطر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.