حسنوند گفت: سیستم اداری باید از انضباط کامل برخوردار باشد ارتباط و تعامل هم افزایی درون سازمانی و برون دستگاهی باید برقرار باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای اداری یک شورای مهم و راهبردی است و سیستم اداری باید از انضباط کامل برخوردار و ارتباط و تعامل هم افزایی درون سازمانی و برون دستگاهی باید برقرار باشد.

او بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید جدول زمانبندی و برنامه ۵ساله تعریف شده داشته باشند و کم کاری و سهل انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نخواهد بود و همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در تحقق برنامه‌های توسعه همه جانبه تلاش کنند.

حسنوند تصریح کرد: هر دستگاه و سازمان وظایف تعریف شده‌ای دارد که باید استمرار و پیگیری و تلاش شبانه روزی جهت انجام وظایف محول شده به دستگاه‌ها در دستور کار مدیران باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران باید خلاقیت و برنامه داشته باشند و کارشکنی توسط برخی از کارشناسان در ادارات برای ما قابل قبول نیست مدیران و کارشناسان تکریم ارباب رجوع کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: اولویت اول ما در شهرستان اشتغال زایی برای جوانان است. هیچ شرکت یا کارخانه‌ای نباید از سرمایه و ظرفیت‌های اندیمشک استفاده کند، اما نیروی غیر بومی استخدام کند اشتغال در پروژه‌های شهرستان حق جوانان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.