استاندار بوشهر گفت: استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسریع در کار آن‌ها جزء سیاست‌های اصلی مدیریت استان است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در مراسم معرفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: منابع مصوبات سفر رئیس جمهور و منابعی که در قالب سازمان برنامه و بودجه وجود دارد، باید با برنامه ریزی و اولویت بندی برای توسعه عمرانی استان هزینه شود.

او ادامه داد: بانک‌ها منابع بسیار خوبی دارند که اکنون به شکل مدیریت نشده هزینه می‌شوند و باید این منابع را با برنامه و تعیین هدف هزینه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان امسال ۱۰۰ میلیارد تومان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان هزینه کرده و مقرر شده است این رقم سال آینده سه برابر شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهرمعرفی شد/ محمدی‌زاده: استقبال از سرمایه گذاران از برنامه‌های اصلی استان

محمدی زاده عنوان کرد: منابع سازمان‌های حمایتی و همچنین منابع و سرمایه‌های بخش خصوصی ظرفیت ارزشمندی است که باید در مسیر توسعه و پیشرفت استان از آن‌ها بهره ببریم.

او تاکید کرد: استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تسریع در کار آن‌ها جزء سیاست‌های اصلی مدیریت استان است و از مسیر منابع سرمایه‌گذاران، به تولید، اشتغال و استقلال اقتصادی کشور فکر می‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهرمعرفی شد/ محمدی‌زاده: استقبال از سرمایه گذاران از برنامه‌های اصلی استان

در این مراسم محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی و حکمش که به امضای وزیر کشور هم رسیده است، به و اعطا شد.

رستمیان با قدردانی از اعتماد وزیر کشور و استاندار بوشهر به او،  روحیه تعاون و تعهد در کار را ملاک عمل برای اعتلای استان و کشور خواند و گفت: استان بوشهر عرصه‌های متعددی در بخش‌های کشاورزی، شیلات، منابع زیرزمینی، نفت، گاز و پتروشیمی و ... برای کار، خدمت و پیشرفت دارد، هر چند تاکنون تلاش‌های زیادی در این بخش‌ها انجام گرفته، اما مردم استان شایسته خدماتی بیش از این هستند.

معاون عمرانی استاندار بوشهرمعرفی شد/ محمدی‌زاده: استقبال از سرمایه گذاران از برنامه‌های اصلی استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: در مسیر توسعه عمرانی استان، شناخت دقیق نیازمندی‌ها و تعیین اولویت‌ها با توجه به منابع محدود استان، در دستور کار است.


بیشتر بخوانید


اوایل آبان، اصغر جعفری به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و علی باستین به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار معرفی شده بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.