رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، هزار و ۵۵۷ جواز تاسیس و ۲۳۶ پروانه بهره برداری در استان صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه  هزار و ۵۵۷ واحد تولیدی جواز تاسیس دریافت کرده اند و ۷۶۹۵۹۷۷۷۱ میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت انجام شده است و پیش بینی می‌شود با بهره برداری از این واحدها، برای ۴۸ هزار و ۸۶۳ نفر اشتغال ایجاد شود.

او افزود: با صدورجواز تاسیس برای ۲۳۶ واحدتولیدی ۵۵۲۸۷۹۹۰ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده و این واحد‌ها برای چهار هزار و ۵۳۲ نفر شغل ایجاد کرده اند.

علمدار یزدی با بیان اینکه در سال ۹۹ در مجموع ۳۵۳ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۷۲۷۴۰۳۹ و اشتغالزایی چهار هزار و ۴۹۱ نفر در استان صادر شده است، عنوان کرد: جواز‌های تاسیس صادر شده در سال ۹۹ نیز ۳ هزار و ۵۹۵ مورد با سرمایه گذاری ۴۲۶۲۶۲۴۹۰ و پیش بینی اشتغالزایی برای ۶۷ هزار و ۴۴۴ بوده است.

او یادآور شد: در حال حاضر در استان یزد سه هزار و ۹۳ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر هستند و برای ۶ هزار و ۸۳ واحد نیز جواز تاسیس صادر شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار