مهلت نام نویسی در تمامی بخش‌های بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا پانزدهم دی تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تقوا مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: زمان نام نویسی در بخش‌های مختلف بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که تا پیش از این تا پانزدهم آبان سال جاری تمدید شده بود تا پانزدهم دی ۱۴۰۰، تمدید شده است.

او افزود: بر این اساس علاقمندان به حضور در «بخش آوایی» تا ۳۰ آبان، «بخش معارفی» تا ۱۰ آذر و دیگر بخش‌های جشنواره تا پانزدهم دی ۱۴۰۰ مهلت دارند تا نام نویسی خود را در این جشنواره نهایی کنند.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه ادامه داد:واجدان شرایط شرکت در جشنواره قرآنی هُدهُد، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ۶ بخش «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فن آوری»، «معارفی» و «هنری» طبق زمانبندی تعیین شده می‌توانند در این جشنواره بزرگ قرآنی شرکت کنند.

او توضیح داد: شرکت کنندگان در دو رشته «ترجمه‌خوانی» و «آیین سخنوری» باید بر اساس ضوابط، فایل‌های اجرای خود را به صورت لوح فشرده و در فرمت‌های ۳ mp و ۴ mp تهیه و از طریق اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی این مدیریت ارسال کنند.

 تقوا اظهار داشت: بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با عنوان «جشنواره هُدهُد»، مانند سال‌های گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار