مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۷۷ پروژه با مجموع سه هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این اداره کل در حال اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۱ قرارداد مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت در راه‌های اصلی و شریانی استان، ۱۲ قرارداد لکه‌گیری در راه‌های فرعی و چهار قرارداد در راه‌های روستایی و ۱۲ پروژه بهسازی و ساخت تقاطع و اصلاح مسیر با سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا می‌باشد.

او افزود: قرارداد‌های جاری حوزه نگهداری راه‌ها نیز در حال حاضر ۲۶ فقره است که مربوط به ایمن سازی راه‌ها از قبیل نصب نیو جرسی، اصلاح نقاط پرتصادف، نصب و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای خط کشی، نصب علائم و تابلو‌های اطلاعاتی و گاردریل می‌باشد که ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها ادامه داد: ۱۲ قرارداد با عنوان تعمیرات اساسی پل‌ها و ساخت پل باکسی در مجموع با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا می‌باشد.

نصری بیان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت جاده مشهد - باغچه - نیشابور و لکه گیری و روکش آسفالت جاده نیشابور - سبزوار و کمربندی سبزوار از جمله طرح‌های مهم روکش آسفالت است.

او تصریح کرد: لکه گیری و روکش آسفالت جاده‌های بردسکن - سبزوار، روکش آسفالت حفاظتی جاده باغچه - تربت‌حیدریه - گناباد، بهسازی، تعریض و آسفالت ورودی شهر تربت‌حیدریه و لکه گیری و روکش آسفالت جاده مشهد - فریمان - تربت جام - تایباد از دیگر طرح‌های مهم روکش آسفالت خراسان رضوی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: نصب حفاظ نیوجرسی آزادراه مشهد - باغچه، ایمن سازی ۲۰ نقطه پرتصادف جاده‌های استان و اجرای سیستم روشنایی مسیر پلیس راه نیشابور نیز از مهم‌ترین طرح‌ها در حوزه ایمنی راه‌های خراسان رضوی می‌باشد.

نصری اظهار کرد: نبود قیر در ۴۰ روز گذشته و همچنین عدم تخصیص اعتبارات در زمان تعیین شده از چالش‌های اصلی پیش روی اجرای طرح‌های راهداری در خراسان رضوی است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
جاده های روستایی استان واقعا نیازمند بهسازی هست لطفا اقدام کنید