پیشکسوت تکواندو کشورمان درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف کرمی، پیشکسوت تکواندو در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: ۴ سال پیش عضو کمیسیون بودم. فکر می‌کنم به خاطر شرایط آب و هوایی تعداد رای دهندگان در انتخابات امسال کمتر شده است. ورزشکاران باید در آینده خودشان تاثیر گذار باشند و برای آن تصمیم گیری کنند. من که عضو کمیسیون ورزشکاران بودم به خوبی می‌دانم که در این گروه چه کار‌های بزرگ و اساسی می‌توان انجام داد. ان شاالله با انتخاب چهره‌های شاخص ورزش کشور بتوانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های کمیسیون ورزشکاران در ۴ سال گذشته عملی شد گفت: اگر صادقانه بخواهم بگویم، بیشتر برنامه‌ها عملی نشد، زیرا صحبت‌ها در حد صحبت باقی ماند. ما باید قدم به قدم پیش برویم و پس از به سرانجام رساندن یک فرآیند، دنبال برنامه‌های دیگری باشیم. امیدوارم با توجه به تجربیات سال‌های گذشته بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم.

کرمی درباره حواشی انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: حاشیه‌ای نبود، اما انتظار داشتم احترام بزرگ‌تر‌ها حفظ شود. اگر اعضای کمیسیون با هم تفاهم نداشته باشند، مطمئنا نمی‌توانند برای بقیه ورزشکاران نماینده خوبی باشند. برخی از دوستان ناراحت بودند و در کمیسیون حاضر نشدند، اما حاشیه چندان بزرگی نبود.

پیشکسوت تکواندو در خصوص ائتلاف میان کاندیدا‌ها گفت: در این باره با کسی صحبتی نکردم، زیرا کمیسیون ورزشکاران واقعا چیزی ندارد. به عنوان یک ورزشکار وظیفه داشتم بیایم. اگر رای آوردم کمک می‌کنم و اگر رای نیاوردم حمایت می‌کنم.

او درباره پیشنهاد مربیگری تیم ملی تکواندو گفت‌: هنوز در این زمینه صحبتی نکردیم. باید با رحیمی و ساعی صحبت کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.