با ثبت ۲فوتی جدید در بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی، تعداد جان باختگان این بیماری دراستان به هزار و ۲۰۳نفر افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: روز گذشته از ۳۱۶آزمایش تشخیص مولکولی کرونا ۸۷بیمار و از ۵۴۸آزمایش سریع ۹۷مورد مثبت جدید شناسایی شد.

او افزود:از این تعداد ۸۶مورد از بیرجند، ۴مورد از بشرویه ۴مورد از سربیشه، ۱۵مورد از طبس، ۱۸مورد از فردوس، ۱۰مورد از قاینات، ۲مورد از زیرکوه، ۵مورد از سرایان، ۲مورد از درمیان، ۱۹مورد از نهبندان و ۹مورد ازخوسف، شناسایی شد.

به گفته دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان در حال حاضر ۲۴۰بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۰۱نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۲۰نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴نفر نامساعد است.

او افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۱۹هزار و ۴۰۲نفر واکسن نوبت اول، ۳۹۹هزار و ۱۸۶نفر واکسن نوبت دوم و هزار و ۶۵۲واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خدا
۰۴:۴۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
ای مردم بیرجند قاین ونهبندان شما را به خدا ماسک بزنید -رعایت کنید و دعا کنید این بلا(کورنا) هر چه زودتر از سر این مردم بر طرف شود . رعایت کنید و دیگران را گرفتار نسازید(عذاب وجدان)
آخرین اخبار