امام جمعه ارومیه:

نمایندگان مجلس به دنبال توسعه‌ آذربایجان‌غربی باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر پرهیز نمایندگان مجلس در دخالت در عزل و نصب مدیران گفت: نمایندگان استان باید ظرفیت‌های ملی را از مرکز کشور به استان آورده و زمینه‌ توسعه اقتصادی را در استان بیش از پیش تقویت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: قانون، وظایف نمایندگان مجلس را مشخص کرده و این افراد باید در چارچوب وظایف خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه مساله جمعیت و فرزندآوری در اولویت مسوولان استان و کشور باید باشد ادامه داد: موضوع جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا اگر فرزندآوری به روال قبل ادامه داشته باشد، جمعیت جوان در سطح جامعه کاهش می‌یابد که این بزرگترین آسیب به کشور است.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: مسوولان باید موضوع فرزندآوری را در جامعه فرهنگ‌سازی کرده و با تصویب طرح‌هایی در این زمینه مردم را به فرزندآوری ترغیب کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به موضوع عدم پرداخت حقوق چندین ماهه در سازمان همیاری شهرداری ارومیه، گفت: در شرایط کنونی جامعه و وضعیت سخت اقتصادی، پرداخت نکردن حقوق کارکنان یک اداره و نهاد کار شایسته‌ای نیست.

وی تاکید کرد: متولیان امر باید پرداخت طلب و حقوق کارکنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.