نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

رفع مشکل سیب آذربایجان غربی در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: استاندار جدید مشکلات آذربایجان غربی را رفع کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام قریشی امروز اول آبان در مراسم معارفه استاندار جدید بابیان اینکه مسیولیت‌ها امری گذرا و امانت است و مهم خدمت به خلق به خلق است،   گفت: استاندار جدید با همت نمایندگان استان با حفظ وحدت در جهت رفع مشکلات استان تلاش کنند تا باهمت جمعی استان پیشرفت کند.  

وی با بیان اینکه استاندار جدید  بغیر از مباحث اقتصادی به مباحث فرهنگی نیز در استان توجه داشته باشند، افزود: استاندار جدید در انتصابات از مدیران استانی استفاده کند چرا که نخبگان فراوانی در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.  

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه استان ظرفیت‌های بسیاری از جمله مرز مشترک با ۳ کشور دارد، که ضروریراست که دیپلماسی مرزی فعال شود،   اظهار کرد: گردشگری و جاذبه توریستی با وجود ثبت آثار و بنا‌های تاریخی ملی و بین المللی متعدد مورد توجه قرار گیرد.  

وی با بیان اینکه معادن استان از سایر ظرفیت‌های استان است، گفت: متاسفانه بسیاری از معادن استان فعال نیست و ضروری است از ظرفیت مواد معدنی موجود که به صورت خام بفروش می‌رسد، در جهت توسعه اقتصادی استان استفاده  شود.  

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر کشاورزی بودن استان تصریح کرد: رفع مشکل سیب استان وتوسعه واحد‌های تبدیلی در دستور کار قرار گیرد.  

نماینده، ولی فقیه در استان یادآور شد: با تشکیل کمیته‌های مشورتی از ظرفیت و تفکرات اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی در جهت رفع مشکلات استان استفاده شود.  

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.