مانور بزرگ مقابله با حملات سایبری در جایگاه‌های سوخت استان قم با رمز یا زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم،مانور بزرگ مقابله با حملات سایبری در جایگاه‌های سوخت استان با مشارکت سازمان بسیج ادارات سپاه علی بن ابیطالب (ع)، اداره‌کل پدافند غیرعامل، اداره‌کل مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های مسئول‌ در یکی از جایگاه‌های منطقه قم برگزار شد.

مانور خود حفاظتی اداره‌ها با شعار پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده با دستور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و با اعلام فرمانده بسیج ادارات استان با رمز "یا زهرا (س) " در جایگاه اختصاصی ماهان تندیس قم آغاز شد.

 این مانور با محوریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و مشارکت سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع)، یگان امداد نیروی انتظامی، سازمان آتش‌نشانی، اورژانس و پشتیبان سامانه هوشمند سوخت به اجرا درآمد.

سید محمود طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به مسئولیت‌های اداره‌ها و سازمان‌ها در اجرای تدابیر همسو با پدافند غیرعامل جهت عمل به مسئولیت‌های حاکمیتی در زمینه حفاظت از جان کارکنان و مردم و همچنین حفاظت از تاسیسات و زیرساخت‌ها اظهار داشت: تمرین خود حفاظتی به عنوان پیش زمینه‌ای جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل و ارتقا توانمندی و کاهش آسیب‌پذیری در مواجه با تهدید‌های احتمالی بایستی به‌صورت مداوم و منظم صورت گیرد.

محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم نیز در خصوص برگزاری این مانور بیان کرد: در این مانور هماهنگی خوبی بین سپاه، اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس و نیرو‌های بسیجی وجود داشت و سعی ما بر این است که با آسیب‌شناسی و برگزاری مانور‌های عملیاتی و نشست‌های پشتیبانی، این هماهنگی‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار