سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از اتصال تمامی جایگاه های سوخت استان به سامانه هوشمند با نرخ سهمیه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدحسین گلاب، سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم درباره آخرين وضعيت جايگاه های عرضه سوخت مايع استان ( بنزين و نفت گاز)  اظهار کرد:با همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و تیم فنی پشتیبان سامانه هوشمند برای رفع نقص جایگاه‌های سوخت، تمام ٦٣ جایگاه استان به طور کامل و صد در صدی  به سامانه هوشمند سوخت با نرخ یارانه‌ای متصل شدند.

او با اشاره به بازرسی و نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت ادامه  داد:شهروندان هم چون روزهای پیش از  اختلال به وجود آمده در  سامانه های سوخت  با نرخ سهمیه بندی در پمپ بنزین ها اقدام به سوخت گیری خودروهایشان می کنند.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان شهروندان و مسافران، از مشارکت و همراهی عوامل امنیتی و انتظامی و مالکین جایگاه‌های سوخت و همچنین اصحاب رسانه استان به ویژه صدا و سیمای مرکز قم که با پوشش به موقع و لحظه ای اخبار از ایجاد شایعات و التهاب خبری جلوگیری نمودند، قدردانی کرد.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها  سه شنبه چهارم آبان ماه که  باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شده بود  با تلاش کارشناسان حوزه مجازی  فعالیت پمپ‌بنزین‌ها به روال عادی  بازگشت. 

سوخت گیری در جایگاه های قم به روال عادی بازگشت

سوخت گیری در جایگاه های قم به روال عادی بازگشت

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار