گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


بهرام عین‌اللهی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی واکسناسیون همگانی ابراز خوشحالی کرد و نوشت:

‏"امروز به لطف خدا و حضور و کمک شما هموطنان عزیز، شاهد واکسیناسیون حداکثری و به دنبال آن بهبود اوضاع کسب و کار‌ها هستیم.
کرونا فقط بیماری تنفسی نیست! نفس اقتصاد هم در روز‌های کرونایی به شماره افتاده بود. شما نشان دادید که به کمک هم می‌توانیم".

بهرام عین اللهی

سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش توئیت زیر را منتشر کرد و نوشت:

"‏نیرو‌های مسلح پشتیبان دیپلمات‌ها در میدان‌های دیپلماسی هستند، دشمنان اگر منافع ما را تهدید کنند در هر کجا که لازم باشد منافع‌شان را تهدید می‌کنیم".

 سید عبدالرحیم موسوی

محمد مخبر، معاون اول ریاست جمهوری شب گذشته به طور سرزده برای بازدید میدانی به یکی از خیابان‌های تهران رفت و درباره آن پست زیر را منتشر کرد و نوشت:

"امشب، خیابان کارگر شمالی

بازدید میدانی از وضعیت قیمت‌ها"

محمد مخبر

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به تازگی در صفحه مجازی خود پست زیر را منتشر کرد و نوشت:

"حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در همایش سفیران صلح شورای حل اختلاف قوه قضاییه که روز چهارشنبه برگزار شد اظهار داشت: خداوند اهل کرامت و بخشش است و دوست دارد انسان‌ها با مودت، محبت و صفا و آرامش در جهت رسیدن به کمال انسانی حرکت کنند.

وی افزود: خداوند هر کس که برای اصلاح خود و دیگران و جلوگیری از آسیب دیدن جامعه و ایجاد صلح و سازش و آرامش بین مردم تلاش کند دوست دارد و مورد تکریم قرار می‌دهد".

محسنی اژه‌ای

احمد وحیدی، وزیر کشور در جدیدترین فعالیت خود پست زیر را منتشر کرد و نوشت:

"بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا"

پست احمد وحیدی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار