رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از شتاب گرفتن روند اجرای طرح شهید سلیمانی در ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا جانگران نژاد رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای کاهش موارد بیماری کووید ۱۹ و افزایش واکسیناسیون در خوزستان اجرا می‌شود و قرار است این طرح با شتاب بیشتر به صورت پایلوت در چهار شهرستان آبادان، بهبهان، اندیمشک و شوشتر به همراه اهواز اجرا شود.

او افزود: بعد از یک هفته اطلاع رسانی، در مدت ۲ هفته عملیات تیم‌های رهگیری، نظارتی، حمایتی و واکسیناسیون کرونا با سرعتی بیشتر و گسترده در این مناطق اجرایی می‌شود و تلاش می‌شود ضمن شتاب بخشی به روند اجرای طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون سیار نیز با سرعت بیشتری انجام شود همچنین با اعزام تیم‌های عملیاتی به مناطق دورافتاده خوزستان ضمن شناسایی بیماران کرونایی کار واکسیناسیون نیز انجام می‌شود.

جانگران نژاد تصریح کرد: ۷۶۰ تیم سیار واکسیناسیون در استان خوزستان وجود دارد که طی سه هفته حدود ۱۹۰ هزار دُز واکسن کرونا تزریق کرده و این روند همچنان در حال انجام است و ۱۶ مرکز واکسیناسیون مستقل در خوزستان وجود دارد ضمن اینکه بقیه مراکز به صورت مشارکتی در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول گفت: روند بیماری کووید ۱۹ در خوزستان کاهشی و آمار ابتلا و بستری پایین آمده است. از آنجا که احتمال می‌رود در هفته‌های آینده دوباره شاهد پیک جدید کرونا باشیم، باید فرصت را غنیمت شمرده و پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.