رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۴۱۶ نفر به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۰ نفر بستری شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۶۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد بیمار ۴۲۸ نفر در بخش‌های عادی و ۲۱۹ نفر در بخش ویژه بستری هستند.

او با بیان اینکه ۴۸ بیمار اینتوبه‌ای در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۴۱۶ نفر به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۰ نفر بستری شدند و در همین مدت 3 هزار و ۸۴۴ تست کرونا در استان گرفته شد که از این تعداد ۴۸۹ مورد معادل ۱۲.۷۹ درصد کل تست‌ها مثبت بود.

ابول نژادیان تصریح کرد: از یک هزار و ۹۲۸ تست پی سی آر انجام شده در خوزستان، ۳۷۳ مورد مثبت معادل ۱۹.۳۵ درصد، شناسایی شد. همچنین با انجام یک هزار و ۹۱۶ تست رپید انجام شده ۱۱۶ مورد مثبت معادل ۶.۰۵ درصد شناسایی شد و روند بیماری کووید ۱۹ در استان نزولی بوده، اما نباید عادی انگاری در جامعه رواج پیدا کند. امیدوارم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.