دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته از ۲۷۰ آزمایش تشخیص کرونا در استان ۷۲ بیمار و از ۵۲۳ تست سریع انجام شده ۱۲۸ مورد مثبت جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

او افزود: از این تعداد ۷۶ مورد از بیرجند، ۲ مورد از بشرویه، ۹ مورد از خوسف، ۴۲ مورد از زیرکوه، ۱۰ مورد از سرایان، ۱ مورد از سربیشه، ۲۶ مورد از طبس، ۱۵ مورد از فردوس، ۷ مورد از قاین و ۱۲ مورد از نهبندان بودند.

شریف زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۴ نفر از آن ها کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر نامساعد است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد و آمار قربانیان کرونا به هزار و  ۲۰۱ نفر رسید.

شریف زاده بیان کرد: تا روز گذشته ۵۱۷ هزار و ۹۷۱ نفر نوبت اول، ۳۹۳ هزار و ۴۷۴ نفر نوبت دوم و هزار و ۴۵۶ نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار