فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی از سوی هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان قم منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی ،حجت الاسلام مهدوی ،مسئول  فرهنگی سبک کونگ فو کمپو اظهار کرد:سبک  کونگ فو کمپو و هنر‌های رزمی وسازمان بسیج ورزشکاران استان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه جامعه ورزشی قم کرده است.

او افزود:این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  به مناسبت رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) و به همت هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی وهمچنین سازمان بسیج ورزشکاران استان قم برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی گفت:کمیته فرهنگی سبک کونگ فو کمپو و هنر‌های رزمی فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی را ویژه ورزشکاران تمام رشته های ورزشی  منتشر نموده است.

او ادامه داد:منبع این مسابقه کتاب خوانی ،کتاب زندگانی حضرت معصومه(س) است که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آی دی (AHSH۱۴۰۰@) در فضای مجازی فایل کتاب را به صورت پی دی اف دریافت و در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.


مسئول کمیته فرهنگی سبک کونگ فو کمپو ا اعلام کرد: علاقه مندان در روز ۲۳ آبان سوالات را دریافت خواهند کرد که  جواب‌های صحیح باید  با توجه به متن کتاب   ارسال شود.


حجت الاسلام مهدوی در پایان با بیان این که  اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله کتابخوانی ویژه جامعه ورزشی  در جهت  منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم است ،گفت:ورزشکاران در عرصه‌های مختلف باید در جامعه الگویی برای تمام اقشار باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار