مسابقه بزرگ کشوری هنر‌های رزمی به میزبانی هیئت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی قم به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، هیئت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی قم اعلام کرد:مسابقه بزرگ هنر‌های رزمی با حضور آقایان و بانوان کونگ‌فوکار سراسر کشور در چهار استایل شامل هنر‌های رزمی، سلاح‌های سرد، دفاع شخصی و فرم برنامه‌ریزی شده و به میزبانی هیئت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان قم و با توجه به شیوع کرونا به شکل مجازی با حضور ورزشکاران تمام رده‌های سنی برگزار خواهد شد.
 
 برای این دوره از مسابقات هنر‌های رزمی جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده و به نفرات اول تا سوم هر استایل حکم قهرمانی رسمی تعلق می‌گیرد، همچنین قهرمانان رزمی‌کار از استان‌های سراسر کشور بدون هیچ محدودیت رشته یا سبک رزمی امکان حضور در این رقابت را دارند.
اجرای هر رزمی‌کار یا کونگ‌فوکار باید در قالب کلیپ تا پنجم اردیبهشت ماه انجام شود، ضمنا هماهنگی‌های این دوره از مسابقات در بخش آقایان با محمدعلی کریمی دبیر هیئت و در قسمت بانوان با خانم پناه‌زاده نایب‌رئیس هیات انجام می‌شود.
 
 شرکت کنندگان در مسابقه مجازی هنر‌های فردی کونگ‌فو، کلیپ‌های خود را از طریق فضای مجازی به هیات کونگ‌فو قم ارسال می‌کنند و بعد از بررسی و قضاوت داوران برترین‌ها مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار