خودروی Lincoln Zephyr در مرحله تولید

نسخه تولیدی خودروی Lincoln Zephyr شرکت لینکلن در چین ظاهر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان؛ شرکت لینکلن زمانی که در آوریل امسال کانسپت Zephyr را معرفی کرد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. این خودرو یک سدان باشکوه است که عرضه آن برای جمهوری خلق چین برنامه ریزی شده و در برنامه‌های این نشان تجاری، خبری از تولید برای آمریکای شمالی نیست.

اکنون به نظر می‌رسد نسخه تولیدی این خودرو آماده عرضه است، زیرا تصاویر جدید لو رفته طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد. به تازگی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین عکس‌هایی از Zephyr را منتشر کرده است و باید اعتراف کرد که این خودرو بسیار خوب به نظر می‌رسد. این خودرو تقریباً با کانسپت Zephyr یکسان است و فقط تغییرات ظاهری جزئی دارد.

خودروی Zephyr تقریبا ۴۹۸۲ میلی متر (۱۹۶.۱ اینچ) طول دارد که ۴۷ میلی متر (۱.۸۵ اینچ) کمتر از Mondeo جدید چینی است. با این حال، فاصله بین دو محور کوتاه‌تر است و موتوری مشابه با سدان چینی دارد.

خودروی Lincoln Zephyr در مرحله تولید

هنوز هیچ عکسی که نمای داخلی را نشان دهد وجود ندارد، اگرچه انتظار می‌رود که یک صفحه نمایش بزرگ در داخل این خودرو وجود داشته باشد. در کانسپت اولیه، طراحی کابین بسیار مینیمالیستی با حداقل تعداد دکمه‌های فیزیکی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار