راه اندازی بیش از ۵۰۰ مرکز اقامتی در استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی بیش از ۵۰۰ مرکزی اقامتی و ارائه خدمات به گردشگران در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به تعداد مراکز اقامتی اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه سنتی، خانه مسافر، مجتمع گردشگری اقامتی، اردوگاه، اقامتگاه بوم‌گردی، و... در سطح استان اردبیل راه‌اندازی شده و به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

او از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای تجهیز و نوسازی واحد‌های اقامتی خبر داد و افزود: این اعتبار به‌صورت تسهیلات کم‌بهره در اختیار افراد متقاضی قرار خواهد گرفت تا در راستای تجهیز و نوسازی واحد‌های خود به کار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ارائه این تسهیلات را زمینه‌ساز تقویت زیرساخت‌های اقامتی در سطح استان دانست و بیان کرد: به طور قطع این امر زمینه برای جلب رضایت هر چه بیشتر گردشگران را فراهم آورده و نقش بسزایی در رونق گردشگری در مناطق هدف خواهد داشت.

فلاحی اضافه کرد: با تجهیز و نوسازی هر چه بیشتر مراکز اقامتی که نیاز به نوسازی دارند می‌توانیم شاهد افزایش حضور گردشگران در این مراکز و افزایش ماندگاری مسافران در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.