اجرای طرح راهیان پیشرفت در استان یزد

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی یزد گفت: در طرح راهیان پیشرفت روحیه خودباوری، فناورانه و نوآورانه در دانشجویان تقویت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دشتی مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی یزد گفت: این طرح شامل برنامه‌های مختلفی است که باعث تقویت روحیه خودباوری، اتکا به داخل و القای روح است و بخش عمده آن ترویج دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او بیان کرد: این طرح از نظر اجرایی شامل برنامه‌های اردوی یک روزه استانی بازدید از صنایع و پروژه‌های برتر و پیشرفته استان، برنامه‌های ترویجی گفتمانی به صورت مطالبه گری و مسئله شناسی مانند همایش، مستند، نمایشگاه و برگزاری سمینار‌های تخصصی است.

او اظهار داشت: هدف برگزاری نمایشگاه‌ها و سمینار‌های تخصصی معرفی دستاورد یک فناوری و یا پروژه بزرگ است که مخاطبان آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید هستند.

دشتی گفت: برنامه‌های راهیان پیشرفت با مصاحبه و مستندسازی همراه است و یکی دیگر از اهداف این برنامه‌ها احصا مسائل تولید است.

او گفت: اهدف طرح راهیان پیشرفت شامل تحکیم هویت ملی، تقویت روحیه خودباوری و جلب توجه عموم جامعه به سمت پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه است.

او تصریح کرد: اهداف دیگر این طرح شامل گسترش سطح دغدغه مندی دانشجویان نسبت به فضای علمی کشور، معرفی دقیق‌تر دستاورد‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، جریان سازی و گفتمان سازی علم و فناوری و آشنایی علمی دانشجویان به فضای تخصصی موضوع مربوطه از جمله دیگر اهداف طرح راهیان پیشرفت است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار