مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۳۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در بزرگداشت هفته بسیج توسط این اداره کل و ادارات شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست مشترک شورای پایگاه بسیج اداره کل و بسیج هنرمندان استان سمنان با هدف برنامه ریزی بزرگداشت هفته بسیج  افزود: از این تعداد حدود ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه توسط شهرستانی در ایام هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی، برنامه ریزی برای دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سه شنبه‌های تکریم، برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در برخی از روستاها، تجلیل از ناشران، مولفان، نوسیندگان و فعالان حوزه کتاب در موضوع دفاع مقدس، برنامه ریزی برای دیدار هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان را از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در این استان برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بزرگداشت رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: تلاش بر این است تا با نوآوری و خلاقیت برنامه‌های مناسبی در بزرگداشت هفته بسیج امسال برگزار شود.

ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای، امیرهوشنگ باهنر معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان و مرتضی دهرویه رییس بسیج هنرمندان استان سمنان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های بزرگداشت هفته بسیج با مشارکت فعالان فرهنگی هنری بیان کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.