فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی گفت: سه هزار و ۴۳۰ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در قالب ۴۹ برنامه در پایگاه‌های مقاومت این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج  افزود: یکهزار و ۷۱۵ عنوان فعالیت نیز با مشارکت قرارگاه محله مسجدمحور در سطح ۳۵ روستا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۹ برنامه شاخص همزمان با سراسر کشور نیز در این هفته اجرا می‌شود، ابراز داشت: بازدید از پایگاه‌های محلی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، تجمع بسیجیان در نماز جمعه شهر‌های میامی و رضوان، اجرای گشت رضویون، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی، برگزاری رزمایش ثامن، توزیع بسته‌های معیشتی، یادواره شهدای ورزشکار و همایش پیاده روی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج امسال است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم است» آغاز می‌شود، اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج، دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و شهرداری‌ها در خصوص فضاسازی شهری مشارکت کنند.

اسماعیلی از تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان بسیج ادارات با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد و افزود: در شرایط کنونی ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی و نیز تحریم‌های ظالمانه دشمنان کمک به اقشار آسیب پذیر ضرورت دارد، اظهار داشت: بسیج در کنار مردم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای رفع مشکلات فعالیت می‌کند.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.