بغلانی به دیدار زوج نابینای منع شده از درآمدزایی در فرودگاه آبادان رفت و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قاسم بغلانی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان پس از اطلاع از ماجرای بی احترامی مدیر فرودگاه به زوج روشندل آبادانی به موسسه تکما رفت و با جمعی از معلولان از جمله خانواده عبداللهی زوج نابینا دیدار کرد.

وی هدف از حضور خود را حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان و سایر مسئولان شهرستان از جامعه معلولان و روشندلان عزیز و خانواده های گرانقدرشان دانست و خطاب به عبداللهی گفت: آنچه در ماجرای فرودگاه آبادان برای زوج نابینا رخ داد ، دل همه مردم و آبادانی ها را به درد آورد و رفتار ناشایست با آن ها توجیه ناپذیر و غیر قابل قبول است.

بغلانی اظهار داشت: از آقای عبداللهی و همسرش می خواهیم روحیه خود را حفظ کنند و بدانند این اتفاق باعث شد همه مردم نگاه محترمانه تری به روشندلان و به ویژه به این خانواده داشته باشند و همچنان با امید و پر انرژی برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

رئیس شورای شهر یادآور شد: بنده این موضوع را از طریق معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه پیگیری کردم و ایشان قول مساعد دادند ترتیب بازگشت این زوج محترم روشندل و عذرخواهی و جبران موضوع فراهم شود و این پیگیری را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.