رستمیان با اشاره به منع درآمدزایی زوج نابینا در فرودگاه آبادان توسط مدیر فرودگاه ، این مدیران را تنها مجری تصمیم گیری ها خواند.

رستمیان ، نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان گفت: ماجرای منع درآمدزایی یک زوج نابینا در فرودگاه آیت الله جمی آبادان حساسیت ویژه ای برای هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور ایجاد کرد تا بررسی بیشتری صورت گیرد.

او افزود: مدیران فرودگاه ها تنها مجری هستند و هر درخواستی به تهران ارسال و توسط هیات مدیره تصمیم گیری می شود ؛ بنابراین مدیر فرودگاه آبادان به اراده ی خود اجازه ی واگذاری یک غرفه را هم ندارد.

رستمیان ادامه داد: واگذاری اماکن موجود در فرودگاه های کشور بر اساس تصویب قانونی در راستای خدمات های مربوط به هوانوردی و خدمات به مسافران است اما به دلیل تمایل بهزیستی و پیگیری های آن نهاد اجازه ی واگذاری برخی غرفه ها به معلولین داده شده است.

او واگذاری غرفه به این افراد را در راه انجام وظیفه ی اجتماعی فرودگاه ها دانست.

نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با بیان اینکه  او به نیاز تغییراتی در فرودگاه های کشور در هرچند سال یکبار نیز اشاره کرد که ممکن است برخی از این غرفه ها به این خاطر جا به جا شوند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.