رئیس ائتلاف «الفتح» عراق تهدید کرد که اگر اعتراضات به نتایج انتخابات به نتیجه نرسد ممکن است این ائتلاف فرآیند سیاسی در کشور را تحریم کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف «الفتح» امروز چهارشنبه در دیدار با یک هیئت کُردی با تأکید بر رد تحمیل خواسته‌های دیگران تهدید کرد که اگر اعتراضات بررسی نشود این ائتلاف به تحریم فرآیند سیاسی در کشور متوسل خواهد شد.

دفتر العامری در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس ائتلاف الفتح امروز در دفتر خود در بغداد از هیئت «اتحاد وطنی کردستان» به ریاست «خالد شوانی» استقبال کرد و دو طرف در این دیدار بر رد قاطع بازی با نتایج انتخابات تأکید کردند.

در این بیانیه به نقل از العامری آمده است: ما هرگز تحمیل خواسته‌های دیگران را نخواهیم پذیرفت و چنانچه اعتراضات به نتایج انتخابات به طور واقعی و جدی بررسی نشود، ممکن است به تحریم کامل فرآیند سیاسی در کشور متوسل شویم.


بیشتر بخوانید:


رئیس ائتلاف الفتخ افزود: نماینده سازمان ملل بر کمیسیون انتخابات احاطه دارد و نقشی منفی و دخالت‌های خارج از وظیفه‌اش را اعمال می‌کند.

وی تأکید کرد: سردرگمی و آشفتگی در عملکرد کمیسیون انتخابات، دلیل اصلی بحران سیاسی کنونی است.

العامری در پایان گفت: کمیسیون انتخابات پیش از انتخابات به اجرای برخی اقدامات برای اطمینان گروه‌های سیاسی درمورد جلوگیری از تقلب در نتایج متعهد شد، اما به هیچ یک از آن‌ها پایبند نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار