سردار غلامحسین غیب پرور با خانواده شهید مدافع حرم سعید علیزاده در سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی در این دیدار صمیمی، فداکاری‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم را بی نظیر خواند و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در راه حفظ اسلام از جان خود نیز گذشتند و این موضوع بیانگر این است که جوانان امروز از جوانان سال‌های ابتدایی انقلاب پیشی گرفته اند.

سردار غیب پرور افزود: در دهه ۶۰ پیچیدگی‌های دوران کنونی نبود، اما امروز حوادث روزگار چنین جوانان شجاعی را چنان تربیت کرده که بصیرت و هوشیاری آنان بیشتر آشکار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی افزود: شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر دورتر از خاک وطن از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و ددمنشی و قساوت و پلیدی نیرو‌های داعش را فقط با دشمنان مقابل سیدالشهدا می‌توان مقایسه کرد.

سردار غیب پرور حفظ دستاورد ها‌ی شهدا و تکریم و تعظیم به خانواده‌های شهدا را لازمه حفظ انقلاب اسلامی دانست.

شهید سعید علیزاده متولد دوازدهم اردیبهشت سال ۶۸ و دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه امام حسین بود که از هفدهم فروردین سال ۸۷ به واحد اطلاعات تیپ دوازده سپاه وارد و از سال ۹۴ به سوریه اعزام شد.

شهید علیزاده در نهم بهمن سال ۹۴ در شمال حلب در عملیات آزاد سازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا مورد حمله نیرو‌های داعش قرار گرفت و به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.