مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز از طریق سامانه جامع محیط زیست پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۲ لغایت ۱۴۰۰/۹/۳۰ از طریق سامانه جامع معاونت محیط زیست انسانی به آدرس https://iranemp.ir پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

او با بیان اینکه امکان مشارکت کلیه واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی در این فرآیند وجود دارد، اظهار داشت: شرط لازم برای قرارگرفتن واحد‌های صنعتی در فرایند انتخاب، عدم قرارگیری واحد در لیست صنایع آلاینده است.

پورملائی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، در سال جاری اجرای همایش ملی واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز بر عهده پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار است که با توجه به شرایط جاری کشور در مواجهه با ویروس کرونا، نحوه اجرای همایش و تقدیر از واحد‌های منتخب با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا سازمان اجرا می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد زمان برگزاری همایش را اواخر بهمن ماه اعلام کرد و افزود: زمان ثبت نام متقاضیان از ۱۴۰۰/۸/۲۲ لغایت ۱۴۰۰/۹/۳۰، بررسی و امتیازدهی ادارات کل از ۱۴۰۰/۱۰/۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ و بررسی و امتیازدهی دبیرخانه در بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی از ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.