نماینده ی مردم آبادان :

بودجه ی سالانه باشگاه پالایش نفت آبادان افزایش یابد

مولوی از پیگیری ها برای افزایش بودجه ی سالانه باشگاه پالایش نفت آبادان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری های صورت گرفته با وزارت نفت برای برطرف شدن مشکلات باشگاه پالایش نفت آبادان ادامه دارد و با توجه به اینکه این باشگاه در 9 رشته ی قهرمانی در سطح لیگ برتر فعالیت دارد، نیاز است که هر که سریعتر بودجه ی سالانه ی آن افزایش پیدا کند.

او با اشاره به انصراف تعدادی از تیم ها از تیم داری قهرمانی به دلیل مشکلات مالی افزود: وزارت نفت با توجه به شرایط سخت موجود در باشگاه پالایش نفت آبادان و اصرار چندین ساله پالایش نفتی ها در راه استمرار فعالیت در مسیر حفظ سهمیه و حضور در مسابقات لیگ های قهرمانی به احترام هواداران ، نگاه ویژه مالی  به این باشگاه داشته باشد تا مانند سال قبل کسری بودجه ی آن جبران شود.

مولوی ادامه داد: باشگاه پالایش نفت آبادان با توجه به افزایش نرخ دستمزدها و تورم شدید مالی در مسیر تیمداری حرفه ای، نیاز به تقویت تیم‌های دیگر لیگ برتری خود بخصوص بسکتبال مردان و زنان دارد.

پالایش نفت آبادان از باشگاه‌های انگشت شمار در کشور است که در رشته هایی نظیر بسکتبال مردان و زنان، فوتبال زنان، تنیس روی میز، شطرنج، والیبال نشسته، اسکواش،شطرنج و تکواندو فعالیت در سطح قهرمانی لیگ برتر دارد.

سال قبل این باشگاه در رشته فوتسال زنان مقام قهرمانی کشور، تنیس روی میز جوانان مقام سوم و بسکتبال آقایان و بانوان رده چهارم لیگ برتر را کسب کرد و امسال نیز در ابتدای فصل در رشته تنیس روی میز جوانان قهرمان لیگ برتر کشور شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.