مسئله تجمیع اساسنامه جوایز ادبی که در دولت گذشته مطرح شده بود، در مرحله‌ اول متوقف شد.

غلامرضا طریقی مدیر دفتر شعر و ادبیات داستانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجمیع اساسنامه جوایز ادبی بیان کرد: مسئله تجمیع اساسنامه جوایز ادبی در دولت قبلی مطرح شده بود. این موضوع تا جایی پیش رفت و همان زمان متوقف ماند. تاکنون هم هیچ اتفاق جدیدی در این حوزه رخ نداده است.

وی ادامه داد: مسئله تجمیع اساسنامه جوایز ادبی موضوعی است که به دولت جدید ارتباطی ندارد. مسئله‌ای بود که در یک دوره مطرح، بررسی و سپس متوقف شد.

مدیر دفتر شعر و ادبیات داستانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درباره جایزه ادبی جلال آل احمد اظهار کرد: هم اکنون مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی جلال آل احمد به پایان رسیده است. علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه ادبی تا ۱۵ آبان ماه فرصت داشتند، آثارشان را به دبیرخانه این رویداد ادبی ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


طریقی ابراز کرد: از ابتدای هفته جلسه‌های داوری جایزه ادبی جلال آل احمد آغاز شده است. داوران آثار رسیده به دبیرخانه این جایزه ادبی را با تمام توانشان داوری می‌کنند. هم اکنون تصوری نداریم که داوری آثار در بخش‌های مختلف چه زمانی تمام می‌شود، از این رو نمی‌توان گفت؛ مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی در زمان همیشگی اش برگزار می‌شود یا نه.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد تا پایان آذر ماه برگزار شود. امکان دارد زمان برگزاری این مراسم به دی ماه موکول شود. این مسئله سال گذشته هم رخ داد و موضوع تازه‌ای نیست. کار‌های اجرایی مراسم اختتامیه را همزمان با داوری آثار انجام می‌دهیم تا هر زمان داوری آثار تمام شد، مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار