قربانی خروجی واکسیناسیون در جنوب غرب خوزستان را به دلیل استقبال نکردن شهروندان از واکسن نامناسب خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ساسان قربانی ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: خروجی واکسیناسیون در جنوب غرب خوزستان با وجود ایجاد تغییر مثبت در روند  تزریق واکسن در منطقه همچنان نامناسب است که علت آن استقبال نکردن شهروندان از واکسن کرونا است.

او با تاکید بر اینکه در پاین بودن آمار واکسیناسیون منطقه ذره ای از کم کاری مجموعه بهداشت ودرمان احساس نمی شود از ضرب و تهدید نیروهای تزریق واکسن از سوی برخی شهروندان شادگانی به دلیل تشویق آن ها به دریافت واکسن خبر داد .

به گفته ی قربانی شهرستان شادگان از نظر تزریق واکسن آخرین شهر در کشور قرار گرفته است.

قربانی با اشاره آشنایی اهمیت واکسیناسیون برای شکست بیماری کرونا و پایین بودن آمار واکسیناسیون در منطقه ادامه داد: مهم ترین  گروه سنی برای ما گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال  است که باید هر دو دزواکسن خود را دریافت کنند.

او افزود: روند واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال خوشایند نیست و این موضوع مستلزم همکاری آموزش وپرورش برای تشویق دانش آموزان به دریافت واکسن است.

نشست ستاد مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با ریاست ساسان قربانی معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.