مسئول کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: تجهیزایی که اکنون با آن‌ها تمرین می‌کنیم آماتور هستند و برای تمرین کردن ورزشکاران حرفه‌ای مناسب نیست.

مسعود نجفیان مسئول کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: استان اصفهان در رشته ورزشی دارت عناوین خوبی طی ۶ سال گذشته به دست آورده است. نزدیک به ۵ سال متوالی ما قهرمان کشور بودیم و به تازگی هم در بخش بانوان بسیار فعال شده‌ایم.

او با انتقاد نسبت به تجهیزات غیرحرفه‌ای این رشته ورزشی گفت: ما در اصفهان تجهیزات خوبی نداریم، همه تجهیزات حرفه‌ای از کشور‌های دیگر وارد می‌شوند، همچنین قیمت بالایی دارند. تجهیزایی که اکنون با آن‌ها تمرین می‌کنیم آماتور هستند و برای تمرین کردن ورزشکاران حرفه‌ای مناسب نیست.

مسئول کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: قبلا از دارت به عنوان ورزشی کم هزینه یاد می‌کردند، اما اکنون با نوسانات نرخ دلار و بالا رفتن هزینه دارت و تخته این رشته دیگر کم هزینه نیست.

نجفیان درباره عملکرد دارت‌بازان استان اصفهان در کشور گفت: اکنون حدود ۶ ورزشکار آقا و خانم در لیگ برتر رقابت می‌کنند همچنین سال ۹۸، ۲ خانم نوجوان اصفهانی به مسابقات راه یافتند و افتخار آفرینی کردند.

او در پایان خطاب به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تقاضا دارم که روی واردات تجهیزات ورزشی نظارت داشته باشند تا وسایل و ابزار مورد نیاز ورزشکاران با قیمت واقعی به دستمان برسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار