استاندار گیلان بر ساخت و توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای با هدف جلوگیری از توقف تولید محصولات در برخی از فصول تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر دیروز با حضور در شهرک گلخانه‌ای شیلسر بندر انزلی از روند ساخت این مجموعه و زیرساخت‌های مورد نیاز بازدید کرد.

او در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و کشاورزی این شهرستان بر ضرورت استفاده از مزیت‌های بخش کشاورزی و رونق تولیدات در تمام طول سال تأکید کرد.

عباسی با بیان اینکه احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای منجر به جلوگیری از توقف تولید محصولات در برخی از فصول می‌شود، گفت: این مجتمع‌ها با هدف استمرار تولید محصولات کشاورزی در تمام طول سال ساخته می‌شوند.

او به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: از توسعه این پروژه مهم کشاورزی، با رفع موانع زیرساختی برق، گاز و دیگر موضوعات همچون پرداخت تسهیلات حمایت می‌کنیم تا شعار سال را در عمل محقق سازیم.

استاندار همچنین پروژه کنارگذر بندر انزلی و راه آهن رشت – کاسپین - انزلی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با پیگیری مستمر و تأمین اعتبارات موردنیاز تلاش می‌کنیم تا با کار جهادی، امید را به مردم این شهرستان برگردانیم.

عباسی در این سفر از عملیات اجرایی بهسازی و چهارخطه کردن محور انزلی به رضوانشهر نیز بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه در قطعه‌های مختلف و با زمان‌بندی مشخص تأکید کرد.

شهرستان بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.