مدیرامور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: نمایشگاه بین المللی گل و گیاه با حضور تجار کشور‌های همسایه در چابکسر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، منوچهر پارسافر، مدیرامور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: نمایشگاه بین المللی گل و گیاه از امروز تا ۱۳ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز روبروی پارک شهید انصاری شهر چابکسر دایر است.

وی با اشاره به پتانسیل و توانمندی بخش چابکسر در تولید درختان و درختچه‌های زینتی، افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۸۵۰۰متر مربع در ۲ بخش سالن و فضای باز برگزار خواهد شد.

مدیرامور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه، این نمایشگاه دارای ۵۳ غرفه مختص تولیدکنندگان درخت و درختچه‌های زینتی در فضای باز است، گفت: ۴۲ غرفه در سالن سرپوشیده طراحی شده است که در آن گیاهان گلدار آپارتمانی، شاخه بریده، کاکتوس، ساکولنت ها، ادوات و نهاده‌های کشاورزی به نمایش درآمده است.

منوچهر پارسافر، یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی را رونق تولید، ارتقاء درآمد، توسعه اشتغال و ارتباط تولیدکنندگان با یکدیگر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه طراحان و مسئولان فضای سبز شهر‌های بزرگ کشور و تولید کنندگان بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای استان (شهرک گلخانه‌ای کیشستان) و همچنین تجار کشور‌های همسایه که بیشترین مصرف کنندگان محصولات منطقه هستند حضور دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی با حضور تجار کشور‌های همسایه در چابکسر دایر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.