رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۸ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز در با تلاش نیرو‌های عملیاتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۸ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان در نقاط مختلف این کلانشهر اشاره کرد و گفت: آتش سوزی‌ها در کارگاه و انبار دستمال کاغذی در منطقه پردیس ۲ و منزل مسکونی در پردیس خیابان هستی ۵ مهار شدند.

او مهار آتش سوزی پژو ۴۰۵ در حد فاصل چهار شیر به سمت دروازه به علت نشت بنزین از شیلنگ خودرو، کنتور برق ساختمان مسکونی در شهرک رزمندگان و امدادرسانی در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در بلوار امام شرقی مقابل راهبند که آسیب جدی در پی نداشت را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در کوی رمضان خیابان رضوان ۵ و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در گلستان ۲ شهروند را نجات دادند، اظهار داشت: همچنین با باز کردن درب منزل مسکونی با ابزار تخصصی در منطقه زیتون کارمندی با جنازه شخص فوت شده مواجه شدند که برای بررسی به عوامل انتظامی تحویل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار