رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۳ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات گفت: حریق ساختمان تجاری در آخر آسفالت و آشپزخانه مسکونی در کوی ملت خیابان ۱۲ متری مقیمی به علت اتصال برق سیم کشی هود با تلاش نیرو‌های عملیاتی اطفاء شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی مغازه فست فود به علت اتصال برق هود در خیابان سی متری بین امام و طالقانی، پژو ۲۰۶ در کیانپارس خیابان ۱۴ غربی، منزل مسکونی در آسیاباد خیابان ۶، اتصال برق از سقف بلوار پاسداران، ترانس برق در کوی سید خلف، کنتور برق مسکونی و پایه برق در عین ۲ از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان اهوازی برشمرد.

قنبری با اشاره به اعزام آتش نشانان به انتهای ۱۲ متری مقیمی اظهار داشت: نیرو‌های عملیاتی نشت گاز در مجتمع را که به علت رعایت نکردن نکات ایمنی در نصب آبگرمکن در آشپزخانه و نداشتن دود کش منتشر شده بود را بر طرف کردند، ضمن اینکه در حادثه افتادن درخت بر روی برق فشار قوی در منطقه فرهنگیان ۲ خیابان وصال ۷ با ایمن سازی محل از بروز حادثه برای رهگذران جلوگیری بعمل آوردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با اعزام به کوی سید خلف یک زن ۲۹ ساله را که با باز کردن گاز شهری قصد خودکشی داشت با مشاوره و گفتگو منصرف کردند، همچنین یک شهروند را که در ساختمان مسکونی در منطقه پردیس محبوس شده بود را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.