در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی از تعدادی از خیرین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی از ۵۰ خیر مدرسه ساز استان تجلیل شد.

مخلص الائمه، استاندار مرکزی در این مراسم گفت:خیران مدرسه ساز از ظرفیت‌های ارزشمند استان مرکزی و کشور هستند.

مخلص الائمه افزود: استانداری با بهره گیری از ظرفیت‌های مالی قانونی و سایر ظرفیت‌های غیر مالی بر اساس قانون از آمادگی کامل برای حمایت از خیران مدرسه ساز برخوردار است.

محمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی هم گفت: ۱۱ هزار و ۹۲۰ متر مربع فضای آموزشی نیمه نخست امسال در قالب ۱۷ طرح عمرانی از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش تحویل شد.

محمدی افزود: از دیگر برنامه‌های این اداره کل در نیمه دوم امسال هم برنامه تکمیل تجهیز ۱۴ هزار و ۹۷۷ مترمربع فضا‌های آموزشی در قالب ۱۸ طرح با ۱۱۱ کلاس درس است.

او اضافه کرد: امسال شمار طرح‌های تحویل شده آموزشی استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد دارد و امسال روند پیشبرد عملیات اجرایی طرح‌های آموزشی استان هر ۱۰ روز یک طرح و هر هفته حدود چهار کلاس درس و هر روز ۷۴ متر مربع است.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: خیران مدرسه ساز با انجام این کار خیر در راستای توسعه فضا‌های آموزشی در کنار آموزش و پرورش گام موثری در استان برداشته اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.