مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از مشارکت بانک کشاورزی برای بازسازی اندیکا با ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جهانپور معماریان مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: بانک کشاورزی متولی بخشی از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای واحد‌های آسیب دیده اندیکا است و با پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با نرخ پنج درصد در بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا مشارکت می‌کند.

او با بیان اینکه این تسهیلات بلند مدت و با بهره مناسب خواهد بود، افزود: این میزان تسهیلات برای ساخت، بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی در شهرستان زلزله زده پرداخت می‌شود.

معماریان بیان داشت: مقرر شده به منظور تامین علوفه دام زلزله زدگان عشایر اندیکا در اسرع وقت تسهیلاتی با نرخ ۱۰درصد از محل صندوق توسعه ملی تصویب و پرداخت شود و از محل صندوق بیمه برای دام‌هایی که در منطقه اندیکا زیرپوشش بیمه بوده خارج از نوبت بخشی از غرامت واریز شده و بخشی دیگر نیز در حال واریز است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان تصریح کرد: بانک کشاورزی تنها بانکی است که در اندیکا شعبه دارد و چند نفر از کارمندان بانک کشاورزی در بخشداری چلو به صورت تناوبی مستقر شده اند تا تشکیل پرونده و امور اجرایی زلزله زدگان را انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.