صد روز از استقرار دولت سیزدهم گذشته و اقدامات دولت زیر ذره‌بین مردم و کارشناسان قرار گرفته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ روزی بود که حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی حکم تنفیذ ریاست جمهوری خود را از رهبر انقلاب به مدت ۴ سال دریافت کرد؛ حالا ۱۰۰ روز از استقرار دولت وی بر کشور می‌گذرد.

۱۹ مرداد ماه، رئیس جمهور در اولین جلسه ستاد مقابله با کرونا، ۹ دستور اعم از تامین فوری اقلام درمانی بالاخص سرم و اکسیژن، بازنگری در دستورالعمل‌های بهداشتی و تعیین ضمانت اجرا برای آن، تمهید واردات واکسن به میزان مورد نیاز به منظور قطع زنجیره انتقال تا قبل از آغاز فصل سرما، تامین بدون محدودیت ارز برای واردات واکسن، سازماندهی جدید ظرفیت‌های مردمی و نیرو‌های مسلح برای ارائه خدمات درمانی و اقدامات پیشگیرانه، بازطراحی و ارتقای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای آن، چند شیفته شدن مراکز تزریق واکسن به منظور پیشگیری از ازدحام و تسریع در انجام واکسیناسیون، اولویت در پرداخت مطالبات معوقه کادر درمان و افزایش نیروی انسانی کادر درمان با استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشکده‌های پزشکی و پرستاری و نیرو‌های داوطلب مردمی صادر کرد.

///////

در این مدت ۱۰۰ روز، رئیس جمهور دو بار یعنی در ۱۳ شهریور و ۲۶ مهر ماه با مردم سخن گفت. رئیس جمهور در اولین گفت‌وگوی خود با مردم درباره مذاکرات برجام، ساخت مسکن، تامین کالا‌های اساسی، بازگشایی مدارس گفت‌وگو کرد و در دومین سخنرانی خود به مسائلی همچون ساخت ۴ میلیون مسکن در آینده، لغو تحریم‌ها و مذاکرات برجام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پرداخت.

رئیسی در این مدت، جمعه‌های هر هفته را به حضور در میان مردم اختصاص داد و تاکنون از ۱۰ شهر و استان کشور بازدید کرده است؛ خوزستان، سیستان و بلوچستان، طبس، ایلام، یاسوج، بوشهر، شیراز، اردبیل، منطقه اندیکا و سمنان شهرها و‌استان‌هایی بود که رئیس جمهور به همراه تیم دولت به آنجا سفر کرده است.

در مدت این صد روز ۱۳ بار جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تشکیل شد که محور موضوعات این جلسات عمدتا اقتصاد کشور، نرخ تورم، تقویت ارزش پولی، حمایت از تولید داخلی، کنترل قیمت‌ها، ثبات در بازار، تنظیم بازار و هدایت نقدینگی به سمت تولید بوده است.

///////

جنگ دولت سیزدهم با کرونا در صد روز

دو سال از ورود ویروس کرونا به کشور گذشت؛ درست است که در مدت این دولت دوازدهم تلاش خود را برای بهبود شرایط کشور انجام داد، اما این تلاش کافی نبود؛ بر اساس آمار منتشر شده گمرک، بیشترین واردات واکسن کرونا از ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ تا ۳۱ شهریورماه امسال مربوط به واکسن سینوفارم چین با ۳۲ محموله بالغ بر ۵۰ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دز بوده است.

پس از آن سه محموله واکسن آسترازنکا (وارداتی از ژاپن) با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز، یک محموله کووکس وارداتی از ایتالیا با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دز، یک محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از چین- سبد کووکس با یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دز، ۱۲ محموله واکسن روسی اسپوتنیک با یک میلیون و ۳۴۵ هزار دز، ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از روسیه با ۹۶۳ هزار دز، یک محموله کووکس وارداتی از کره جنوبی با ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، دو محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از اتریش با ۶۵۰ هزار دز و یک محموله واکسن بهارات هندی با ۱۲۵ هزار دز وارد کشور شده است.

طبق این آمارها، بیشترین میزان واردات واکسن در شهریورماه امسال و در دولت سیزدهم تاکنون با ۳۳ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دز بوده است.

///////

در حالی که تصور می‌شد با توجه به ادامه روند شیوع کرونا در جهان، سفر‌های زیارتی فعلا برقرار نشود، اما در سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به کشورمان، لغو ویزای عراق و حتی تشرف ایرانیان به عراق در ایام اربعین به صورت جدی پیگیری شد؛ تا جایی که امسال برخلاف سال گذشته زائران ایرانی به زیارت اربعین مشرف شدند. این امر در حالی است که سال گذشته علی رغم موافقت دیرهنگام دولت عراق و محدودیت سهمیه، هیچ زائر یا موکبی برای زیارت اربعین به عراق اعزام نشد.

چندی پیش طرحی مبنی بر هوشمندسازی محدودیت‌های کرونایی در دستور کار دولت و وزارت کشور قرار گرفت. این طرح ابتدا در سه استان آذربایجان غربی، کردستان و قزوین انجام شد. به گفته کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت طبق این طرح که از ابتدای آذر در سراسر کشور اجرا می‌شود، افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، آزادی عمل بیشتری خواهند داشت و در تردد‌های بین‌استانی و شبانه مشکلی نخواهند داشت.

همچنین اجرای این طرح در وهله اول بر حوزه اصناف و حمل و نقل عمومی متمرکز شده است، در بخش اصناف کسبه باید یک "کیو آر کد" دریافت و بر شیشه مغازه و فروشگاه خود نصب کنند تا اطلاعاتی همچون وضعیت سلامت، واکسیناسیون و تست کرونای آن‌ها برای مشتریان با استفاده از اسکن از گوشی‌های هوشمند مشخص شود؛ در بخش حمل و نقل عمومی نیز پیش بینی شده که استفاده کنندگان از تاکسی‌ها بتوانند از طریق پلاک خودرو این اطلاعات را دریافت کنند.

البته به گفته احمد وحیدی وزیر کشور درباره محدودیت‌های کرونا بیان کرد که در محدودیت‌ها تغییراتی حاصل نشده و تا رفع پیک ششم به قوت خود باقی است. بازگشایی مدارس هم از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در مدت ۱۰۰ روز بود؛ بر همین اساس و به گفته مسئولان مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان بازگشایی شدند؛ همچنین متوسطه اول و ابتدایی از اول آذرماه بازگشایی خواهند شد.

///////

عملکرد دولت سیزدهم زیر ذره بین ارزیابی

با مرور بر اقدامات دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز گذشته، شاهد اقدامات موثر در بحث‌های مهمی مانند رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم، مهار ویروس کرونا، بازگشایی مدارس و... بودیم. محمد پارسا نجفی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، معتقد است که دولت  در بحث غنی‌سازی هسته‌ای به پیام‌های تهدیدآمیز آمریکایی‌ها توجه نکرده و با قدرت در حال انجام برنامه‌ریزی‌های خود است. همچنین دولت در بخش مذاکرات هسته‌ای به صورت بلند نظرانه‌ای به مذاکرات نگاه کرده و بر خلاف آقای حسن روحانی و تیم مذاکره کننده او اعم از آقای ظریف و عراقچی، برای مذاکره با آمریکایی‌ها هول نمی‌زند و از دیده بالا به قضیه نگاه می‌کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اقدامات دولت در بحث مسائل منطقه‌ای بیان کرد که گسترش روابط اقتصادی ایران با کشور ترکمنستان و پاکستان از نقاط قوت بخش سیاست خارجی دولت جدید است؛ همچنین پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های از اقدامات خوب صد روز دولت می‌توان یاد کرد.

نجفی با تاکید دولت می‌توانست در رابطه با کشور‌های قفقاز، جمهوری آذربایجان و عراق بهتر عمل کند بیان کرد: عراق مهم‌ترین همسایه ایران است و همیشه ایران و عراق روابط کاملاً در هم تنیده و برهمکنش کننده‌ای داشتند؛ دولت می‌توانست برای تقویت این روابط بهتر وارد عمل شود و فعال‌تر خود را نشان دهد.

همچنین محسن دیانت کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، بر این باور است دولت باید بر روی کار آمدی و ماموریت تمامی مسئولان هدف گذاری کند و آماده ترمیم و بهینه سازی خود باشد؛ اگر مسئولی نمی‌تواند ماموریت و وظیفه خود را به درستی انجام دهد، باید خیلی سریع شناسایی شود و نیروی توانمند‌تر و مجرب‌تر سر کار بیاید.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: تغییر و تحول گسترده و غیرگسترده حق همه دولت‌ها است، اما آن دولتی قطعاً سود می‌برد که جنبه‌های مثبت دولت قبل را حفظ کند و جنبه‌های منفی آن را برطرف کند. دولت باید بتواند گرانی و تورم را تا حدودی کنترل کند، هچنین افزایش تورم نقطه ضعف بزرگی برای دولت است و باید همه هم و غم خود را برای بهبود کنترل تورم، افزایش ارزش پول ملی و مقابله با بیکاری به کار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۵:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آقای رییسی دز این سه ماه جز وعده و وعید و نمایش بی اثر سفر استانی کاری نکرده و تورم و بی ارزشی پول ملی و بن بست دیپلماتیک ارمغان این دولت برآمده از حاکمیت است .
با دلسرد کردن مردم به روی کار آمدین و با ادعاهای‌ پوچ ادامه میدین
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۰۷:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
من واسه اونایی متاسفم که ازعملکرد اقتصادی دولت دفاع میکنندیاایناازدولت کوپن میگیرند یا وزیر دولتن یاپرسنل صداسیما هستند وگرنه ماکه به ریسی رای دادیم خجالت زن بچه ومدیون وژدانمون شدیم
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۸:۴۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
درود به شرفت آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
همشون موقعیی که میان تو تلویزیون // یسری اعداد و ارقام و امار نشون میدن و میگن از روزی که ما اومدیم سر کار اینقدر پیشرفت کردیم و مردم ایران در حال خوشبخت شدن هستن // اهای ی ی ی ی ی ی ی ی ی گردن کلفتها دلار شد 28000 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
من 30 تومان رفته روی پراید 200 تومان رفته رو طلا 2 تومان رفته رو دلار 2500 رفته روی شیر 8 تومان رفته روی شیرخشک و.... را می بینم از نظر من مردم فرقی با روحانی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
با این دو تا وزیری که معرفی کرد کلا رده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دولت ایشون وعده 100 روزه به ملت ندادند فعلان دارن جراحی های بزرگ و حیاتی روی مملکت مجروح بسیار زخم خورده از دشمنانش انجام می دهند برای بهبودی مملکت ، لطفا در حین عمل جراحی حیاتی مزاحم جراحان نشوید و وارد اطاق عمل نشوید تمرکز جراحان بهم می خورد یهو دیدی مملکت رفت تو کما !!! اونوقت وا مصیبتا بزارید دولت مردان خردمند عادلین بصیر کارآمد برسن به عملشون ایشون دارن فعلا کم کاریها و عقب ماندگیها و خرابکاریها و ضعفها و کج رویها و سستیها و نالایقیها و ناشایستگیهای دولتهای قبلی را راست و ریستش می کنند هنوز دولت ایشون مجال پیدا نکرده که دولت خودش رو نشون بده از بس درمو داغون کردن مملکت رو ایشون فقط داره ترمیم می کنه مرمت می کنه بازسازی می کنه جراحی می کنه الان خیلی زود است برای قضاوت کردن این دولت جدید هشت سال آینده باید دولت را قضاوت کنید به قول معروف جوج رو آخر پاییز می شمارند خودم و شما را به صبر و شکیبایی و حلم و توکل و دوری از گناه دعوت می کنیم . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
43 ساله داریم به صبر و شکیبایی توصیه میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
عملکرد دولت در 100 روز
دلار 24>>>>>>29
سکه 10>>>>>13
/.....
مرغ .تخم مرغ.کره برنج ................................................................................................................100 برابر شد
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۳۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
در این صد روز خوب بوده اگه نگیم عالی بوده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
سلام. دولت سیزدهم در مسیر درست قرار دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
برو بجای مسیر یاب خودتو معرفی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
3 ماه تازه حالا سوار شدن تا بخواند کار کنند 4 سال تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
سکه 12 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۴:۲۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
واردات رو تعطیل کنید هر چی نیاز هست رو داخل تولید کنید تمام مشکلات حل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
هیچ کشوری تو دنیا نمیتونه تمام چیزایی که نیاز داره رو تولید کنه حتی آمریکا و چین و... هم که بزرگترین اقتصادهای دنیا رو دارن بازهم واردکننده هستند.
این ادعا در عمل اصلا قابل اجرا نیست و حرف مفته؛ تازه فقط فرصت بیشتری برای بهره برداری بیشتر و بیشتر از معادن و جنگل ها و طبیعت کشور حاصل میشه که با این وضعیت تا چند ده سال دیگه چیزی ازش باقی نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
طرح مسکن ملی مسخرست با این وضع حقوق های پایین و گرونی ماهی سه میلیون تا پنج میلیون قسطشه اونم کجا توی پاکدشت !!! با وضعیت موجود مردم خرجشون نمیرسه اونوقت این اقساط سنگین رو از کجا بیارن بدن ؟؟؟!!! اولش باید چهل میلیون بدیم بعدش طی چند مرحله باید هی پول بدیم کی تحویل بدن خدا داند پنج سال دیگه !!!
از یه طرف تو این مدت هر سال کرایه خونه ها و پول پیش میره بالاتر باید جور کنیم بدیم صاحبخونه از یه طرف دیگه پول جور کنیم بدیم به اینها واقعا از کجا بیاریم ؟؟؟!!!
مسئولین مشکلات مردم رو نمی بینن و دردشان رو درک نمیکنن انگار تو جامعه زندگی نمیکنن و از فضا اومدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
خدا وکیلی مسخرشو در آوردین از و اون طرف واکسن میگید بزنید اصول بهداشت رو رعایت کنید. از اون طرف هم مرز ها را باز میکنید ورودی شهرها رو آزاد میکنید. آمار کرونا رو کم میکنید. خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
عملکرد 100روزه رئیسی:
*بهبود روابط بین الملل با عضویت در پیمان شانگهای (طبق صحبت روسای این سازمان، دولت قبل بدلیل رفتارها و سیاست های مغایر با اصل ضدناتوی آمریکا قابلیت ورود به این سازمان را نداشت، که خدا روشکر با تغییر دولت مشکل حل شد)

* دریافت دولت در بدترین شرایط کرونایی و تبدیل آن به بهترین حالت در 6ماه گذشته با شیب تقریبا دو برابری نسبت به قبل.

* تسریع واکسیناسیون- همه می دونیم اکثر واکسن های وارد شده سینوفارم بوده، پس ربطی به پرداختی دولت قبل به سبد کواکس و اضافه اومدن واکسن های دنیا نداشته.

* کاهش قیمت سیمان، میوه و امروز برنج.

* بها دادن به منتقدین و برگزاری جلسات مرتب با آنها.

* در بین مردم بودن و شنیدن حرف های آنها. حداقل برای من این یکی از همه مهمتره: "در دسترس بودن"

* بجای خندیدن به شوک بنزینی اونم بعد یک هفته غیبت، از همون اول بین مردم اومد و سعی کرد به اندازه وسعش همدردی کنه.

*درصد رشد ماهانه پایه پولی از 1.8 دولت قبل به 0.51کاهش پیدا کرده و حجم پایه پولی کاهش یافته (0.2-%) که اگر همینطوری ادامه پیدا کنه انشالله اتفاق های خوبی میفته.

*ثبت نام و آغاز دوباره مسکن سازی. در حالیکه دولت قبل افتخارش بود آجر رو آجر نگذاشته و قیمت های نجومی مسکن را سبب شد.

و ...

قطعا خیلی از حقوقمون هنوز برآورده نشده، اما مشخصا از 100 روز پیش خیلی بهتریم و انشالله بهتر هم میشیم.
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
احسنت به شما ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
فقط میخوان شو اجرا کنن ولی دردی از مردم دوا نمیکنن جز گرونی و تورم چیزی ندیدیم مسکن هم فقط میخوان نمایش اجرا کنن ما مسکن می خواهیم بسازیم نمیگن چجوری و با چه شرایطی که برای مردم دشواره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
شما انگار در یک دنیای دیگه ای. اینا که گفتی سکه رو نگفتی دلارو نگفتی میوه من نمیدونم از کجا خرید میکنی که برای شما ارزون شده. قیمت لبنیات رو نگفتی که گرون شد و 4 تا قلم چیز رو گفتن ارزون میشه که ما ندیدم.
لابد میخوای بگی اینا تقصیر قبلییه؟ خوب پس شما اومدید چه کنید؟
از پارتی بازی های هم که خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ما که فرقی با زمون روحانی نمیبینیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۳۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
تازه کجاشو دیدید میخواد یارانه رو یخورده اقزایش بده در کنارش قسجت اجناس بازم بیشتر میشه تورم افسار گسیخته تر میشه بنزین رو هم گرون کنه کلا رو هوا میریم اینم از جهش مسکنش برای قشر ضعیف که میخوان ماهی ۳م قسط وامش بدن تا ۲۰ سال خلاصه نگم بهتون که برجام هم به سرانجام نمیرسه و اوضاع متشنج تر از قبل به ضرر ضعفا و به نفع مرفهین بی درد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
راجع به واکسن دیگه داره الکی سختگیری میشه،آخه همه به زدن واکسن نیاز ندارن،بعضی هاهم که بیماری زمینه ای دارن ونباید واکسن بزنن...این چه وضعیه که می خواهند واکسن نزده ها را محدود کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
شخصا مخلص خود آقای رییسی هستم ولی ای کاش مشاورانی انقلابی داشت و پست و مقام ها را سریعتر و با دقتتر انتخاب میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
تو دیگه مسخره شو در آوردی
چند میگیری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
صد روز بدبخت تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
صد روز که هیچی صد سال دیگه ام وضع همینه اینا همش حرف سر مردم و گرم می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
دولتی که تو ایران بتونه قیمتهارو یک ماه ثابت نگه داره باید بهش جایزه نوبل اقتصاد بدن.ارزانی پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
فرض کنید رییسی با معجزه توی این سه ماه قیمت همه چی رو یک دهم کرده بود. الان همینایی که ژست نگرانی برای سفره مردم میگیرند ولی ۸ سال پیش با بولدوزر کشور رو صاف کردند با یه بهانه دیگه لشکرکشی رسانه‌ای میکردند. به حرف اینا گوش نکنید و کارتونو انجام بدید. اگه شد یه قطار پر از بار رو که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنه در عرض سه ثانیه ثانیه متوقف کرد میشه تورم حاصل چند سال خرابکاری رو هم تو ۳ ماه به صفر رسوند. همیشه خراب کردن راحت تر از ساختنه
United States of America
M
۱۶:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آقای رئیسی چرا مثل حسن روحانی دوسال تو اتاق کارت نمی مونی.ما لیاقتمون مسئول مردمی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
گرونیییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
چیزی که باید منتشر کنن ، نمیکنن درعوض اینو منتشر میکنن که بگن آزادی وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
دقیقا.
و فکر میکنید مردم نمیفهمند. من نمیدونم شما به چی چیه دنیا دل خوش کردید که انقدر دستو پا میزند براش.چرا فک میکنید بیشتر از همه میدونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
۸سال از زمان احمدی نژاد میگذره و همچنان خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بله درود بر نخبه ترین رییس جمهور و رییس دولت ایران امیرکبیر ثانی دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اشتباهی منفی زدم --البته احمدی نژاد اون دوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آقاجان باشگاه به این آقای رئیس جمهور بگو ما متقاضیان مسکن ملی آورده نداریم گرسنه ایم . زمین رایگان به همراه وام جهت ساخت می خواهیم .
ما که در تهیه نون خالی با این تورم مانده ایم چطور آورده بیاوریم.
لطف کنید بگید فکری به حال بدبخت بیچاره ها بکنه اگر می خواد کاری بکنه . و گرنه اگر می خواد آورده ۴۰ میلیونی و ...بگیره که باز به پولدارا می سازه. آیا ضعیفان و حلال خورها جایی در تصمیم های رئیس جمهور دارند یا نه.؟ yjc خواهشا منتشر کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چه انتظارهایی داریا دلت خوشه
بزار قیمت مرغ و تخم مرغ و شیر و ...کنترل کنن بعدش اگع وقت کردن به قضیه مسکن برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
یعنی فقط بدبختا حلال خورن ؟!
ماشاالله به این همه منطق!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۵۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
فعلا که همش شعار میدین ، تازه در این صد روز به جرآت میگن قیمت اجناس بالای ۳۰ درصد گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۴:۲۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
3 هزار تومان افزایش قیمت ارز در این ۱۰۰ روز دستاورد دولت سیزدهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
نسبت به قبلی خیلی هم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تا وقتی سیستم اداری مملکت ارباب و رعیتی باشه اوضاع همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در بحث اقتصاد هیچ کاری نشد که هیچ بدتر گرونترم شد
France
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
به هم وطنان گرامی توصیه می کنم برید مصر دنبال یه غول چراغ جادو بگردید گند 8ساله رو نمی شه تو 100 روز جمع کرد مگر با غول چراغ جادو
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۳:۲۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اونایی که تو این ۱۰۰ روز توقع دارن دولت رئیسی گنده کاری های هشت‌سال روحانی وغده های چرکی باقی مانده از زمان هاشمی و خاتمی رو علاج کرده باشه واقعا باید تو عقلشون شک کرد تازه رئیسی داره با همین بدن هایی که از دولت قبل باقی مانده این خدمات را به مردم ارائه میده واردات واکسن کم چیزی نبود روحانی از پسش برنیومدم چون غرور داشت مردم براش مهم نبودن اگر مهم بودن این قصه سهمیه بندی بنزین سال ۹۸ اونجور با بی کفایتی تمام مطرح نمی کرد اگه مردم براش مهم بودن ارز ۴۲۰۰ و شصت و هفتاد تن طلای کشور و با اشاره به اون مدیران بانک مرکزی و مدیران اقتصادیش چوب حراج نمی زدنداون روزا آقایان اصلاح طلبی که الان دلسوز مردم و مملکت شدن و دولت رئیسی را توی ۱۰۰ روز ناتوان اعلام می‌کند خفه خون گرفته بودند هرچی امکانات داشتن تو فضای مجازی و غیر فضای مجازی ریختم به پای روحانی و سیاست های مزخرفش الان شدن دایه دلسوزتر از مادر، نه الانم از دورو بودنشونه که اینجوری حرف میزننسفرهای استانی رئیس جمهور زیر سوال ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چرت نگو. روحانی اگه واکسن وارد نکرد دلیلش وعده های سراسر آبگوشتی دوکتور مخبر بود قرار بود تا شهریور ۵٠ میلیون دز واکسن حرکت تولید بشه! تولید شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اره خودتو گول بزن هه هه هه هه هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
درمورد افزایش قیمت بنزین من سررشته ندارم نمیتوانم نظر بدهم ولی حمایت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه اینا پول و رسانه دستشونه و اجازه نمیدند مملکت روی آرامش ببینه. هشت سال کشور رو خراب کردند کافی نبود الان به هر دری میزنند برای اینکه دولت رییسی نتونه کار کنه و براشون وضع بد اقتصادی مردم به اندازه سر سوزنی اهمیت نداره چون شکم خودشون سیره و به جز فریب مردم برای رسیدن به قدرت و ثروت بیشتر به هیچ چیز فکر نمی‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ناشناس 13:54 باشه تو راست میکه با اون دوکتور فریدونت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
روحانی کل 8سالش یک نیم نگاه به تولید داخل نداشت، تمام تلاشش را برای نابود کردن استعدادهای این مملکت کرد، اون وقت میگی برای واکسن منتظر مخبر بود؟!! بی مسئولیتی و بیکفایتی روحانی از روز روشن تر بود نمی خواد بیخودی ماله بکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ناشناس 13:54 از دوکتور فریدوننننننننننننننننننن چی بهت رسیده که اینقدر سنگشو به سینه می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
واکسن ها رو که دولت قبل قراردادهاشو بسته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
باشه تو راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ولی اقدام اصلی رو این دولت کرد
Iran (Islamic Republic of)
زرین دشت
۱۲:۵۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در بحث اقتصاد واقعا هیچ کاری انجام نداده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تو صد روز؟ تو تو صد روز میتونی یه خانواده ورشکسته رو نجات بدی چه برسه به مملکت ۸۵ میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
معوقات فرهنگیان هم پرداخت نشد فقط وعده و وعید دادند متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خداوند همه مسئولین نالایق را ذلیل کند انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
همین که در این دولت در کابری اینجا نقد کردن ازاد شده خیلی خوب است قبلا هر چه مینوشتیم در نظرات چاپ نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
این قضیه چه ربطی به دولت داره قشنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
فقط وعده دروغ. همشون دروغگو هستن.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی نهایت
۱۲:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خداییش توکار واکسیناسیون پیشرفت چشمگیری داشتند اما تواقتصاد ومعیشت مردم چیزی ندیدیم که اونم به امیدخدا درست بشه ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
حکومت و اداره کشور را بدید پیمانکاری به اروپایی ها ببینید نتنها ایران بلکه خاورمیانه میشود عروس دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
فقط دعا می‌کنم بمیری چون واقعا به اصلاح تو امیدی نیست و افرادی مثل تو به شدت برای این مملکت خطرناکند. مثل کم نبودند در طول تاریخ که کشور رو دو دستی به بیگانه تقدیم کردند و حاصلش شد چیزی مثل قحطی و قتل عام نصف جمعیت ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
قبل انقلاب در بست کشور در اختیار اونها بود و اکثر مردم سالی یکبار برنج سر سفره‌هاشون نمیدیدند. لطفا کنید روی هوا حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چرا اروپا مگه کم نخبه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اروپایی ها اگر میتونستند خودشونو اباد می کردند. کسایی که اونجا زندگی کردن می دونند چقدر اوضاع اروپا خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
این دولت هم مثل سایر دولتهای قبلی زندگی ما مردم که دستمون به هیچ جا وصل نیست رو نابود کرده. البته تورم و گرانی این دولت از دولت روحانی هم بیشتره ولی هیچکس هیچ حرفی نمی زنه. خدا همشون رو لعنت کنه که ما رو به یک لقمه نون محتاج کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
عددها که چیز دیگه ای میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خانه از پایه و بست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
پر از دستاورد بوده ماشاءالله.انواع و اقسام گرونی.آخرین نمونه اش هم افزایش رسمی قیمت ماشین.همینجور با قدرت برین جلو ببینیم آخرش شما ضرر میکنین یا مردم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
فعلا که هیچ فزقی با دولت روحانی نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چرا فرق نداشته نگاه به گرونی ها بنداز سرسام آور بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
معوقات کادر درمان هم که هنوز پرداخت نشده است و فقط در حد حرف بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
به نظر من شاهکار دولت در این ۱۰۰ روز انتخاب آقای فیاضی برای وزارت آموزش و پرورش بود واقعا بهتر از ایشون وجود نداره!!!! برداشتن به آدم بی سواد رو با پارتی بازی آوردن، در کل خدا از شما نمی گذرد بدانید روزی می‌رسد که باز خواست می شوید این رو بدانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
رییسی در شرایط خیلی بدی دولت تحویل گرفت
خزانه خالی - مشکلات فراوان -
درست شدن شاخص اقتصادی زمان بر است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
پس چرا تحویل گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
روحانی در دولت اول و صد روز اولش صدبرابر موفق تراز دولت رئیسی بود. در حالیکه در هردو دولت تحریم بودیم. علتش هم فقط این بود که دولت روحانی هم وزرای کارآمدی داشت هم برنامه جامعی برای رفع تحریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
روحانی دولت قوی داشت ولی نمیذاشتن کار کنه طرف رفته با دنیا توافق کرده اینا اومدن موشک ازمایش میکنن کاری با ازمایش موشک ندارم ولی تو اونموقع اصلا لازم نبود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خداوند ان شا الله با روحانی محشورتان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
یکدونه از کارهاش را میگفتی؟! اون تو 8سالش کار نکرد که بخواد تو 100روز بکنه. بعدم فقط اون تحریم بود؟! الان تحریم نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
اخی بیچاره روحانی که مظلوم واقع شد وبه جبران مظلومیت مردم بیچاره کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
رییسی شومن خوبیه .این هم پا جا پای قبلی ها نهاده هیچ کاری جز حرکت های عوام فریبانه بلد نیست.گرانی و فقر هر روز بیشتر میشه .کسی که رضایی بشه معاون اقتصادیش
دیگه اوضاعش معلومه.زرشکککککککککککک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
رییسی شومن خوبیه .این هم پا جا پای قبلی ها نهاده هیچ کاری جز حرکت های عوام فریبانه بلد نیست.گرانی و فقر هر روز بیشتر میشه .کسی که رضایی بشه معاون اقتصادیش
دیگه اوضاعش معلومه.زرشکککککککککککک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در این صد روزه؛ ریال بی ارزش تر ،خودرو،لبنیات ،برنج،مرغ،تخم مرغ گران تر ، بورس بیشتر افت کرد وتورم افزایش زیادی داشت در این صد روز دو کار مثبت کردند عضویت در شانگهای و واردات که همه این ها از دولت قبل بود ودر واقع نمره دولت در این ۱۰۰ روز کمتر از ۱۰ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تو صد روز نمیشه یه گند هشت ساله رو جمع کرد.متوجهین که؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تو 100 روز نمیشه گند هشت ساله رو جمع کرد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۲۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آقای ناشناس که اینقدر پیام دادی و تحلیل کردی ، تو قطعا خود روحانی هستی که داری سفت و سخت از دولتت دفاع میکنی ، اگه دستاورد دیگه ای هم هست به خودت نسبت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
درسته گند 8ساله رو نمیشه تو صد روز جمع کرد ولی بالاخره باید یک تغییر ریز ببینیم
روحانی حداقل سالی دوبار همه چیز و گرون میکرد الان تو این صد روزه اقلام خوراکی صد بار گرون شده
بازم دم روحانی گرم حد اقل یه انصافی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
سالی2بار گرون میکرد؟!!!!
من خودم قشنگ یادمه زمان روحانی صبح رفتم نون خریدم یک قیمت بود، شب یک قیمت، فرداش یک قیمت دیگه. به خدا صداقت و شرف چیز خوبیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
قیمت طلا و سکه هرروز داره میره بالا،چرا هیشکی جلوشو نمیگیره؟
دست تو جیب ملت تا کی ؟
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۱:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خدا عاقبت مارو بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۱:۳۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
لطفا هر چه سریعتر فکری به حال قراردادی های قانون کار بکنید ؟؟؟ با بیش از 15 سال سابقه دریافتی زیر 5 میلیون ...... خواهشا خواهشا .... خدا رو خوش نمیاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
واردات واکسن هیچ ربطی به جناب رییس جمهور نداشته. الکی سر مردم رو با این جور مقالات گرم نکنید مشکلات مملکت از جای دیگه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
باشه تو راست میگی کار روحانی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
واردات واکسن هیچ ربطی به جناب رییس جمهور نداشته. الکی سر مردم رو با این جور مقالات گرم نکنید مشکلات مملکت از جای دیگه هست
France
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بله من واکسن وارد کردم و شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چی فکر میکردیم و چ شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
عملکرد دولت مزخرف مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
Hafez
۱۱:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آیا رئیسی میتونه یک عدد پنج رقمی رو ضربدرپنج بکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۱۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تو اصلا می دونی عدد ۵رقمی چند تا رقم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
تو بتونی کافیه
Iran (Islamic Republic of)
دگدر
۰۵:۰۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
آقا اجازه من بگم .بگم= 25تاتوضیح : 5انگشت +هر کدام 5تا
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۱:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
دولت سیزدهم عالیییییییییییییییییییییییییییییی
Canada
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بعد انقلاب کشور ما تا الان حاکمیتی اداره شده رییس جمهور و مجلس هیچ کاره اند اینها کار گذارن و چنبه نمایشی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آقای رئیسی ما خیلی تبلیغتون رو کردیم حالا دارن انگشت توی چشممون میکنن تو رو خدا زودتر فکری به حال اقلام اساسی اجاره بها و ... بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۲۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
برادر گندی که تو این مدت زدن به این زودی نمیشه جمع بشه ، خودتونو بذارید جای ایشون ، مردم خیلی تحت فشارن و توقع دارن در کوتاه مدت کارا درست بشه اما اندکی صبر لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اقلام اساسی رو که میشه کنترل کرد.
Germany
f
۱۱:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
عاخیش
بالاخره کشیده شد زیر همه اونایی که میگفتن سید ضعفا (پراید 140 میلیونی) و ابراهیم بت شکن و اینا
اینم از صد روز اول رسما هیچی و هیچی ( بدتر شدن وضعیت اگر هیچی بود که بهتر بود)
خوب شد دیگ ساکت شدن، جا داره به طرفداراشم بگیم... بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
پ.ن : من نه به این و نه به قبلیه رای ندادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اره والا هه ها ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بسیار عالی انشالله نتایج کارها را به زودی خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تا اینجا هیچ راضی نیستیم چون وضعیت گرانی و بی ارزش شدن پول بدتر و بدتر شد. همانطور که از روحانی راضی نبودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
یعنی توقع داری با این حجم خرابی سریع مشکلات حل شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
انگار حجم خرابی رو نمیبیتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در این ۳۲ سال زندگی جز رنج و بدبختی و فقر چیزی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تک تک وعده ها داره دروغ از اب درمیاد. اونم با شدت بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در این صد روزه دولت سیزدهم هیچ کار مثبتی انجام نداده هر روزه اجناس کرانتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چون قرار نیست صدروزه مشکلات حل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ابراهیم بت شکن گویا توان بت اقتصادی،بت معیشتی؛بت ایرانخودرو،بت سایپا،بت آقازاده،بت تورم،بت ارزی رو نداشتی و فقط ادعای رسالت میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بت شکن چی بابا
خودش بته
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۱:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تو این شرایط دیگه از دکترای اقتصاد هم کاری برنمیاد. این بنده خدا که تحصیلاتش سیکله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
توقع داری سریع مشکلات حل بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چرا کارشناس دعوت کنید از نظرات خود مردم استفاده کنید مردم بهترین کارشناس هستن چون دارند همه چیز را گوشت واستخوان لمس میکنن و دقیق ودرست براتون میگن نقاط ضعف وقوت این 100روز چیه مثل عضویت در شانگهای از قبل از دولت ایشون برنامه ریزی شده ودر زمان ایشون انجام شد وربطی به ایشون نداره ضمن اینکه در این مدت چه تاثیر در اوضاع کشور داشته باید این چند وقت یکی از اثراتش را میدیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خبر از قیمت دلار و فرغونهای سایپا ایران خودرو و برنج و گوشت و ماهی و ... داری؟؟ شبیه مارکوپولو فقط سفر.
خبر از ریخت و پاش و حال دادن به مردن با 10 لیترررررر بنزین داری؟ وعده های انتخاباتی رو یادته؟ خبر از عملکرد دکترین اقتصادی دولتت که ادعاشون گوش فلک رو کر میکرد داری؟ خبر از ....
داری ولی کاری از دستت بر نمیاد. آخه سیاست همینه. وعده های پوچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بله محسن رضایی یادته ۱۰۰۰تومان می گرفتی دستت و می گفتی من معجزه ها می کنم ، من تو جنگ گل کاشتم و اگه مجال داشته باشم شاهکار می کنم ؟؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
پرهنر
۰۵:۱۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
جون اسباط عجله نکن کارها درست میشه به قول اون آقا گاماس گاماس بابا سطح تخریب روحانی زیاده چنون همه جا را آلوده کرده که با آب داغ هم نمیشه پاک کرد نیاز به زمان....
خراب کرده آسونه درست کردن دشواره اون هم چه خراب کردنی عجله نکن خدا با ملت ایرانه خدا توفیق به آقای ریسی بده داره تلاش می کنه خدا از جمیع آفات و بلیات محفوظش بداره و دشمنانش را خوار و رسوا کنه ....روحانی و اصلاحیون ظلم کردن به ملت چه ظلمی خدا می داندوبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
نه تنها عملکرد خوب نبوده بلکه بدتر هم شده بله حرفای خوبی میزنن ولی در عمل اقتصاد و معیشت مردم و گرانی ها افتضاح شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
نمایش عکس تمام اون چیزهایی که طی 8 سال گذشته میگفتن

البته اینبار یکصدا بدون هیچ مخالفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
صد روز اول توزیع رانت به اقوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
برای مذاکره با امریکایی ها هول نمیزد چون در رفا هستند

مشکل با امریکا حل بشه اکثر مشکلات کشور حل میشه

اخرش هم باید برجامی که مخالفش بودند حل کنند تا کشور رنگ ارامش بگیره...

مردم رو چی فرض میکنید؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
صد در صد با آمریکا حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
واقعا با این فکرتون خیلی بدبختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
مگر پیامبر 3 سال در محاصره شعب ابیطالب قرار نگرفت و زندگی سختی با اون امکانات کم داشتند غم مخور کارها درست میشه این حکمت الهی است خود ما مقصر هستیم 8سال کشور را با انتخاب غیر اصلح دو دسته تحویل اصلا حیون دادیم ( از ماست که بر ماست) حالا یکی بلند شده داره برای رضای خدا تلاش می کنه ما گیر سه پیچ دادیم که چرا نشد چرا این شد؟ با آمریکا کار درست نمی شه مگر خودمان تلاش کنیم و دست رانت خوارها و دزدان را قطع کنیم از کشور مصر عبرت بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
رای دادیم به ایشان حالا هشت سال دیگر بدبختی.گرانی و...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
من به هیچکدام رای ندادم. اخر به کی رای بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
این حجم خرابی رو نمیبینی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
تو اصلا رای ندادی الکی اداشو در میاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بلد نیستید برای چی تشریف می آورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چرا تو ۸سال لال بودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
اینو خوب اومدی تو 8سال روحانی که کشور را به خاک سیاه نشوند کجا بودی؟حال گیر سه پیچ میدی که چرا درست نمیشه (از ماست که بر ماست)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
صد روز چی هزار روز هم بگذره هیچ کاری نمی تونند بکنند

فساد در مسولین بسیار بسیار بسیار بسیار ...زیاده ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ساکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۵۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
مهمترین کارواردات واکسن کرونا بوده وبس
Canada
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
کسانی که برجام و بهم زدن و نذاشتن واکسن وارذ بشه بعد روی کار امدن هم دنبال برجام هستند و هم واکسن وارد کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
جناب جالبه بدونی این حجم از واکسن ک واردشده کار دولت قبلی بود والان تحویل دادن ب اینا و اینا زدن ب اسم خودش ک ماخریدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ناشناس 12:30 دولت قبل که به بهانه تحریم واف ای تی اف هیچ کاری انجام نمی داد کی واکسن وارد کرد که خودشم خبر نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ما که چیزی ندیدیم یک سری حرف پوچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چه خیری از تو دیدهیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس بوعذار
۰۹:۴۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
یه اشاره به رشد قیمت همه اقلام هم میکردین تا بدونیم چند چندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
واقعا کی ۱۰۰ روز رو مد کرد
اصلا چه مفهومی داره
کاراتون جُکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
این صد روز را روحانی مد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
روحانی کشور را به خاک سیاه نشوند الهی خیر نبینه خدا خوار و ذلیل کنه کسی که کشور رو به این بد بختی کشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خیلی سخت نیست-قیمت خودرو قبل از رییسی و بعد از رییسی رو ملاک قرار بدین و قولهایی که ایشون قبل از انتخابات بابت خودرو داده بودند-میتونید راحت نتیجه گیری کنید که چی به چیه
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۰۹:۴۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تو این صد روز فقط حرف و وعده و امید واهی چیزی که ما دیدیم افزایش نرخ دلا - افزایش 18درصدی قیمت خودرو- افزایش قیمت مرغ و گوشت و
چی شد قرار بود 5 روزه بورس درست بشه
چی شد پس معاون اقتصادی، تو که 24 سال داری میایی وعده چنین و چنان میدی
روابط خارجی هم که قربونش برم صفر
Iran (Islamic Republic of)
پرهیز
۰۵:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
سید دعای امام الزمان پشت و پناهت خدا با توست سید اینو من مطمن هستم خرابی ها و آوارها زیاده سید به خدا توکل کن از اهل بیت نیرو بگیر گوش به این نا اهلان نده تو سختی به خدا پناه ببر
Romania
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
با قدرت ادامه بده سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در ۱۰۰ روز بسیار موفق بوده.افزایش ۲۰ درصدی طلا.افزایش ۴۰ درصدی برنج و تخم‌مرغ و مرغ.افزایش ۲۰ درصدی ماست و لبنیات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ماشین چند؟؟؟؟دالار چند؟؟؟خونه متری چند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۰:۰۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
دالار؟یا دلار؟بیسواد خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
رویا خانم باسواد
درستش دالر هست نه دلار
Iran (Islamic Republic of)
y
۰۹:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
راستی ازفامیلبازی و پارتی بازیهای وزیر جهاد کشاورزی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
هنوز صد روز نشده پدر مردم رو در آوردید
لعنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اون بچه پرروی قبلی بالودرش همه جا وهمه چیزرو خراب کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
لودر چیه این داره با بمب اتم با مردم حریف میشه
چی بهت میرسه دفاع میکنی من ی گارکرم به هیچ کس هم تا حالا رای ندادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در این دولت هم فقط گرانی نصیب مردم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
توقع داری تو صد روز مشکلات حل شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
ای ول خوب اومدی خیلی عجله دارن زمان روحانی کجا بودید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
در این دولت هم فقط گرانی نصیب مردم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
توقع داری تو صد روز مشکلات حل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آره حتما تو دولت روحانی هم همش ارزانی بود
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدامین
۰۹:۱۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
گرانی .گرانی .گرانی .گرانی ها چندبرابر شد فقط ....روزبه روز سفره های مردم کوچیکتر میشه خیلی ها نون شب ندارن بخورن این دولت فقط گرانیها رو بیشتر کرد اونم زیر پوستی وثانیه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
احمق توقع داری تو ۱۰۰ روز مشکلات حل شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
پاسخ به باطلگو
اولا مگر تفکرات شماها همین اقای رئیسی وقالیباف وائمه جمعه های تو پشت تریبون با حنجره باد کرده نمیگفتند که تحریم فقط20درصد درمشکلات کشورومعیشت مردم نقش دارد وبا یک مدیریت جهادی وانقلابی همه مشکلات درداخل کشور قابل حل هست؟ ایا احمدی نژاد کشوراباد تحویل روحانی داد؟ روحانی لااقل در4سال اول هم تورم 50درصدی احمدی نژاد را مهار کرد وبه تک رقمی رساند وهم برای معیشت واقتصاد کشور گام مهمی برداشت اگر شماها اصولگرایان میگذاشتید روحانی واصلاح طلبان بهترین خدمتگزار ملت وکشور بودند وهستند ولی نگذاشتیدپس خفه خون بگیر کذابیون قرن - دوم اینکه اگر روحانی واکسن وارد نکرد چند دلیل داشت الف- رئیس جمهور ناخلق چین برای تست انسانی ازروحانی خواست تا ازمردم ایران استفاده کند وروحانی مردمی وطرفدار انسانیت گفت مردم ما موش ازامایشگاهی نیستند وقبول نکرد وبرای همین بود چین واکسن ندادب -اینکه وقتی سران تو واکسن خارجی را ممنوع اعلام کردند چطور میخواست واکسن وارد کند؟ت- یادت رفت یا واقعا احمقی ندیدی 180نماینده جهاااااااااااادی وانقلابی امثال زاکای وخانم الهیان وهمین وزیر بهداشت توطومار ممنوعیت واکسن خارجی امضا کردند بعدش توقع واردات داشتی؟ ث- تو که روسیه پدرخوانده شماهاهست چرا به ایارن واکسن اسپوتینک نداد بااینکه پولش را گرفت وهنوز هم نمیدهد؟ س - مگر همین معاون اول دروغگو بی لیاقت تو نبود که هفته ای یک خط تولید روبان قیچی میکرد ومیگفت تا شهریور25میلیون دوز واکسن به خارج صادر میکنیم پس چی شد؟ ش- واردات واکسن از چین درزمان رئیسی اولا همه کشورها واکسن زدند وهیچ کشوری مثل ایران ومردم ایران مستاصل سلامت وکرونا نبود وقتی چین دیده مشتری بجز ایران ندارد واکسنهاییکه درحال انقضا هستند فله ای به ایران فروخت
دوست عزیز چطور رئیسی عرضه واکسن وارد کردن را دارد ولی عرضه کاهش قیمت مرغ وتخم مرغ وتایر خودرو لبنیات را ندارد؟ پس رئیسی بی عرضه ترین رئیس جمهور ودروغگو ترین رئیس جمهور ایران هست
دوست عزیز اگر الزایمر نداری یک روز صداوسیما وائمه جمعه ها وروحانیان از دولت روحانی همدلی ووفاق ملی نداشتند بلکه همیشه چوب لای چرخ دولت گذاشتند تا کرسی بهارستان وپاستور را بدست بیاورند
شماها اگر واقع گرا هستید اول توضیح بده عملکرددوساله مجلس انقلابی وجهادی شما چیست؟
رئیس جمهر فعلی با سواد 5ابتدایی بااینکه همه قوا وسران نظام همفکر هستند توانایی کنترل قیمت کالاهای اساسی را ندارند چه برسد به کنترل تورم وتحریم وسیاست خارجی تا وقتی تفکر بی منطقی وبیسوادی وجاهلانه شماها درکشور هست اوضاع ملت وکشور بدتر میشود وبهتر نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
زمانی که مردم کشورهای دیگه واکسن زدند روحانی رییس دولت بود. کوری نمی‌بینی به محض اینکه رییسی اومد اوضاع عوض شد و با سرعت تمام برای واکسیناسیون اقدام شد؟ شما همونایید که با وجود وعده دروغ ۱۰۰ روزه روحانی به مدت ۸ سال ادعا می‌کردید جبران خرابیهای دولت احمدی نژاد وقت میبره ولی حالا توقع دارید کشوری که روحانی ۸ سال شخم زده رو توی دو ماه سر و سامان بدند. کسی که انصاف نداره عاقبت به خیر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ناشناس ١۵:٠٨
هرجا هستی شیر مادر نان پدر حلالت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ناشناس پاسخ به باطلگو تو توقع داری دولت جدید بتونه هشت سال گند کاریهای روحانی تو 100 روز جمع کنه بابا شما اصلاح طلب ها دیگه کی هستید پر رو پر توقع از رو هم نمیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
فقط تورم 70درصدی ارمغان 100روزاول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
یعنی توقع داری تو ۱۰۰ روز تماما مشکلات حل شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
خیلی احمقانه است اگر فکر کنیم این تورم حاصل عملکرده 100 روزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
نه صد روز میدونیه چیه نه تورم ۷۰ درصدی. تورم اگه ۷۰ درصد بود او باید از اون پولدارای شکم سیر باشی اینجا کامنت بزاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
یابا شما دیگه کی هستین کاملا یه طرفه به نفع رئیسی نوشتین و روحانی رو کوبیدین
بار اول نیست که این اتفاق میفته همیشه آدمایی قبل شما بودن رو کوبیدین و آدمای جدید رو تحسین کردین دیه انقد یه طرفه خبر نزنید
من خودم حامی روحانی نیستم ولی وضعیت اقتصادی همچین تغییری هم نکرده توی دولت رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چون تو این حجم خرابی نمیشه مشکلات رو سریع حل‌کرد
Iran (Islamic Republic of)
y
۰۹:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
توی این صد روز کارهاشون در حد حرف و سخنرانی بوده . عمل که نشده شاهد تورم بالایی هم بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
چدن با این حجم خرابی مشکلات سریع حل نمیشه
۱۲
آخرین اخبار