با ۷ ایده رابطه عاشقانه تان را حفظ کنید

حفظ رابطه عاشقانه معمولا بعد از مدتی برای زوجین سخت و دشوار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، زوجین بعد از مدتی، احساس می‌کنند که آن هیجان‌ها و علاقه‌های شدید اولیه کاهش می‌یابد. کم کم از جذابیت، تازگی و صمیمیت رابطه عاطفیشان کاسته می‌شود. حتی در مواردی بودن در کنار هم صرفا تبدیل به یک عادت و اجبار می‌شود.

این بدان معنا نیست که رابطه شما محکوم به شکست و نابودی است. بلکه به این معنا است که باید همسران کمی بیشتر تلاش کنند تا هیجان و تازگی رابطشان را برگردانند.

در ادامه به ۷ ایده آسان برای هیجان انگیز نگه داشتن رابطه عاشقانه همسران می‌پردازیم که زوجین به کمک این ایده‌ها می‌توانند زندگی مشترک صمیمی و تازه‌ای با یکدیگر داشته باشند.

۱. سورپرایز کردن می‌تواند اوضاع را تغییر دهد

شما نیازی به برنامه ریزی یک تعطیلات آخر هفته یا سالانه به یک مقصد مخفی ندارید. اما همیشه خوب است که شریک زندگی خود را با هدایای کوچک، حرکت‌ها یا چیز‌هایی دیگر غافلگیر کنید تا نشان دهید که به او فکر می‌کنید. وقتی مدام شریک زندگی خود را با حرکات محبت آمیز غافلگیر می‌کنید، می‌توانید رابطه خود را تازه و صمیمی نگه دارید.

مدام به چیز‌هایی فکر کنید که ممکن است شریک زندگی تان را خوشحال کند و به او حس مثبت دهد. از شریکتان قدردانی کنید. به همسرتان یادآوری کنید که چقدر به او اهمیت می‌دهید و شور و اشتیاقی را که در اوایل رابطتان داشتید را سعی کنید دوباره برگدانید.

۲. نامه‌های عاشقانه بنویسید

بهتر است برای انتقال احساسات به همسرتان نامه‌های عاشقانه بنویسید. این نوع نامه‌ها ترکیبی از تأیید عشق به صورت کتبی و انتظار پاسخ، یک امر مهیج را ایجاد می‌کند. برای زنده نگه داشتن هیجان رابطه خود و حفظ رابطه عاشقانه، نامه‌های بلند عاشقانه بنویسید و اگر هم فرصت نوشتن نامه‌های بلند ندارید، پیامک عاشقانه برای همسرتان بفرستید.

بهتر است همسران یادداشت‌های کوچک در جا‌های مختلف برای او بگذارید تا در طول روز آن را پیدا کند. با این کارها، همسرتان متوجه می‌شود که شما همیشه به او فکر می‌کنید.

۳. قرار‌های دو نفره با شریک خود بگذارید

زوجین بهتر است بدانند که در زندگی مشترک چالش‌ها و مسئولیت‌های زیادی را در پی دارد و ممکن است فرصت زیادی برای باهم بودن نداشته باشند. همسران به این نکته توجه کنند که کمی از جمع‌های شلوغ و دورهمی‌های خانوادگیشان کم کنند و زوجین برای خودشان به صورت دو نفره وقت بگذارند.

گاهی اوقات، هم دیگر را برای یک قهوه یا نهار و شام در کافه و رستوران ملاقات کنید. یا با هم پیاده روی کنید و با هم یک فیلم کمدی ببینید… این قرار‌های دو نفره همان حال و هوای اوایل رابطه تان را به شما بر می‌گرداند و برایتان صمیمت بیشتری ایجاد می‌کند.

۴. چیز‌های جدیدی را با هم امتحان کنید

انجام دادن کار‌هایی که همیشه می‌خواستید انجام دهید، ولی تا هنوز انجام نداده اید را، با همسرتان انجام دهید؛ قطعا هیجان انگیز است. مرتباً چیز‌های جدیدی را با شریک زندگی خود امتحان کنید. مثل یک کلاس آشپزی مشترک یا ورزش مشترک یا انجام کار‌های خیریه و داوطلبانه … انجام این کار‌های مشترک و جدید، یک راه عالی برای تقویت رابطه تان است، زیرا با هم از این هیجان لذت می‌برید.

۵. به علایق شریک زندگی خود علاقه نشان دهید

علاوه بر امتحان چیز‌های جدید، امتحان کردن چیز‌های قدیمی که شریک زندگی شما به آن‌ها علاقه دارد مثل سرگرمی‌ها یا علایق ورزشی او می‌تواند هیجان انگیز باشد. این مساله پیوند بین شما را تقویت می‌کند. می‌تواند فوق العاده سرگرم کننده و جالب باشد. به علاوه، با توجه کردن به علاقه مندی‌های شریک تان به او نشان می‌دهید که چقدر برای تان مهم است و دوستش دارید.

۶. با دوستان متاهل خود وقت بگذرانید

معاشرت با زوج‌های دیگر می‌تواند برای رابطه شما خوب باشد. زیرا به شما کمک می‌کند که ببینید دیگران چگونه بر چالش‌ها غلبه می‌کنند و موفقیت هایشان را جشن می‌گیرند. البته همسران سعی کنند با زوج‌هایی معاشرت کنند که با آن‌ها علایق مشترکی دارند و آن‌ها خودشان رابطه قوی و صمیمی دارند. به علاوه، وقت گذراندن با چنین دوستانی می‌تواند برای شریک زندگی شما هم سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد.

۷. به آینده فکر کنید

چه چیزی می‌تواند هیجان انگیزتر از این باشد که تصور کنید، آینده شما با شریکتان چگونه خواهد بود. داشتن نگاه مشترک به آینده و رویا‌ها و اهداف یکسان می‌تواند باعث تقویت رابطتان شود. چرا که مدام به این فکر می‌کنید برای آینده تان چطور برنامه ریزی کنید و به کجا‌ها برسید.

با وجود این ایده ها، بهترین راه برای حفظ یک رابطه صمیمی و پر از عشق، این است که زوجین سعی کنند با شریک زندگیشان حرف بزنند. تمام مسائل و مشکلات را برای هم با آرامش و به صورت واضح توضیح دهند. همسران نباید دل خوری‌ها و سوءتفاهم‌ها را در دلشان نگهداری کنند، زیرا این کار باعث صدمه رساندن به زندگی مشترکشان می‌شود.

بهتر است زوجین در مواقع مناسب در مورد همه چیز با یکدیگر صحبت کنند. با این شیوه، همسران بهتر هم دیگر را می‌فهمند و همین به حفظ رابطه عاشقانه شان کمک خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
ما که هرچی لطف کردیم چیزی ندیدیم.....همه دارن از اعصاب خوردی رنج میبرن اونم فقط بخاطره گرونی و درآمد کم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
شکم خالی و قرض و وام عشق حالیش میشه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
همه دنیا دارن زندگی می کنند ما زنده افتادیم تو گی بابا پدرمون در اومد با این گرونی شما دارین از چی حرف می زنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
پول نباشه هیچی نیست خوشبختی هم نیست بی پولی می‌تونه یه زندگی رو از هم بپاشونه
Austria
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
چند قلم دیگر هم بنده اضافه کنم.
ماشین شاسی کوتاه نمی خوام.
بریم دوبی
بریم پاتایا
شلوار لوله تفنگی بپوش
کت مردانه مینی ‌ٰژوپی بپوش
تلفن مرصع برام بخر
تولدم نه اینکه صرفا یادت بره بلکه ۱۴۰۰ شاخه گل رز بیاور
غذا از بیرون سفارش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
مسخره ترین چیزهایی که تا الان شنیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
الووووو کجاییین ... اینجا ایرانه ....

اینهایی که میگین با دست خالی میشه؟؟؟؟۶۵ درصد زیر خط فقریم .. حالا شما میخوای بازدید کننده سایتت بره بالا اون بحثش چیز دیگست.
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۵۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
داشتن پول رو فراموش کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
مردجماعتو ه کاری براش بکنی بازم پرتوقع هس ،یکیش پدرم ویکیش شوهرم ،هر دوتا پرتوقع و چش سفید هستن و فقط به فکر سود خودشون هستن و هردوتاشون بی خدا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
هرکسی درست تربیت نشه میشه این که شما میگید.پر توقع
Iran (Islamic Republic of)
mb
۱۲:۳۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
والا این ربطی به جنسیت نداره
حد محبتو نگه نداری طرف به مرور پرتوقع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
برید گوگل Image سرچ کنید فیش حقوقی نفتی های رسمی پالایشگاه شازند سال 1400 الان دارن بیش از 40 میلیون حقوق میگیرن. با کنار گذاشتن این تبعیض بزرگ میشد 4 نفر جوان رو استخدام کرد با حقوق عالیه 10 میلیون تومن. آقای رییسی این کار رو بکن.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
با استخدام دولتی کاملا موافقم ولی البته حقوق 40 و 50 میلیون تومان توی این دوره زمانه بسیار گرونی و تورم مبلغ چشمگیر نجومی هم محسوب نمی شود !!! باید دولت همه حقوق های اورگانهای و نهادها و ادارات از دولتی کشوری و لشکری گرفته تا شرکتهای خصوصی تهت پوشش اداره کار و امور اجتماعی رو به 40 و 50 میلیون تومان خالص دریافتی برسونه بدون آنکه اجناس و اقلام و کالاهای مختلف را گران کنند بدون آنکه طلا و سکه و دلار را گران کنند چرا که اونهایی که الان دارن 40 یا 50 میلیون تومان حقوق می گیرند یه حقوق نرمال نسبت به گرانی و تورم جامعه دارن می گیرن حقوقهای نجومی عزیز دل برادر حرف از 200 میلیون و 500 میلیون و 800 میلیون و یک میلیارد تومان به بالا را می گویند حقوقهای نجومی که آمار خیلیاشونم درآمد که هر ما این حقوقهای نجومی را دریافت می کردند و می کنند به حقوق 40 و 50 میلیون تومانی نمی گویند حقوق نجومی از بس به فقر و حقارت و نداری و یارانه چندرغازی بگیری و حقوقهای زیر زیر زیر خط فقر عادتمون دادن شما فکر می کنی این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی توی این دوره زمونه نجومی است یکم سطح دید و تفکر و دید اقتصادیتو بیار بالاتر درست ببین وقتی پراید 4000/000 میلیون تومانی شده 140 میلیون تومان وقتی یه مسکن یه خوابه شده یک میلیارد نیم تا دو میلیارد تومان این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی که چیزی نیست عزیز دل برادر عینک نگاهتو عوض کن تا دوربرتو بهتر ببینی و باید همه مردم جامعه این حقوق رو در این شرایط گرونی و تورم دریافت کنند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
در برخی از اورگانها مانند نفت دارن به کارکنانشان حقوقهای 40 و 50 میلیون تومانی می پردازند ولی البته حقوق 40 و 50 میلیون تومان توی این دوره زمانه بسیار گرونی و تورم مبلغ چشمگیر نجومی محسوب نمی شود باید دولت همه حقوق های اورگانهای و نهادها و ادارات از دولتی کشوری و لشکری گرفته تا شرکتهای خصوصی تهت پوشش اداره کار و امور اجتماعی و بازنشستگان مختلف رو به 40 و 50 میلیون تومان خالص دریافتی برسونه بدون آنکه اجناس و اقلام و کالاهای مختلف را گران کنند بدون آنکه طلا و سکه و دلار را گران کنند چرا که اونهایی که الان دارن 40 یا 50 میلیون تومان حقوق می گیرند یه حقوق نرمال نسبت به گرانی و تورم جامعه دارن می گیرن حقوقهای نجومی عزیز دل برادر حرف از 200 میلیون و 500 میلیون و 800 میلیون و یک میلیارد تومان به بالا را می گویند حقوقهای نجومی که آمار خیلیاشونم درآمد که هر ما این حقوقهای نجومی را دریافت می کردند و می کنند به حقوق 40 و 50 میلیون تومانی نمی گویند حقوق نجومی از بس به فقر و حقارت و نداری و یارانه چندرغازی بگیری و حقوقهای زیر زیر زیر خط فقر عادتمون دادن شما فکر می کنی این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی توی این دوره زمونه نجومی است یکم سطح دید و تفکر و دید اقتصادیتو بیار بالاتر درست ببین وقتی پراید 4000/000 میلیون تومانی شده 140 میلیون تومان وقتی یه مسکن یه خوابه شده یک میلیارد نیم تا دو میلیارد تومان این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی که چیزی نیست عزیز دل برادر عینک نگاهتو عوض کن تا دوربرتو بهتر ببینی و باید همه مردم جامعه این حقوق رو در این شرایط گرونی و تورم دریافت کنند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
برید گوگل Image سرچ کنید فیش حقوقی نفتی های رسمی پالایشگاه شازند سال 1400 الان دارن بیش از 40 میلیون حقوق میگیرن. با کنار گذاشتن این تبعیض بزرگ میشد 4 نفر جوان رو استخدام کرد با حقوق عالیه 10 میلیون تومن. آقای رییسی این کار رو بکن.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
با استخدام دولتی کاملا موافقم ولی البته حقوق 40 و 50 میلیون تومان توی این دوره زمانه بسیار گرونی و تورم مبلغ چشمگیر نجومی هم محسوب نمی شود !!! باید دولت همه حقوق های اورگانهای و نهادها و ادارات از دولتی کشوری و لشکری گرفته تا شرکتهای خصوصی تهت پوشش اداره کار و امور اجتماعی رو به 40 و 50 میلیون تومان خالص دریافتی برسونه بدون آنکه اجناس و اقلام و کالاهای مختلف را گران کنند بدون آنکه طلا و سکه و دلار را گران کنند چرا که اونهایی که الان دارن 40 یا 50 میلیون تومان حقوق می گیرند یه حقوق نرمال نسبت به گرانی و تورم جامعه دارن می گیرن حقوقهای نجومی عزیز دل برادر حرف از 200 میلیون و 500 میلیون و 800 میلیون و یک میلیارد تومان به بالا را می گویند حقوقهای نجومی که آمار خیلیاشونم درآمد که هر ما این حقوقهای نجومی را دریافت می کردند و می کنند به حقوق 40 و 50 میلیون تومانی نمی گویند حقوق نجومی از بس به فقر و حقارت و نداری و یارانه چندرغازی بگیری و حقوقهای زیر زیر زیر خط فقر عادتمون دادن شما فکر می کنی این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی توی این دوره زمونه نجومی است یکم سطح دید و تفکر و دید اقتصادیتو بیار بالاتر درست ببین وقتی پراید 4000/000 میلیون تومانی شده 140 میلیون تومان وقتی یه مسکن یه خوابه شده یک میلیارد نیم تا دو میلیارد تومان این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی که چیزی نیست عزیز دل برادر عینک نگاهتو عوض کن تا دوربرتو بهتر ببینی و باید همه مردم جامعه این حقوق رو در این شرایط گرونی و تورم دریافت کنند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
در برخی از اورگانها مانند نفت دارن به کارکنانشان حقوقهای 40 و 50 میلیون تومانی می پردازند ولی البته حقوق 40 و 50 میلیون تومان توی این دوره زمانه بسیار گرونی و تورم مبلغ چشمگیر نجومی محسوب نمی شود باید دولت همه حقوق های اورگانهای و نهادها و ادارات از دولتی کشوری و لشکری گرفته تا شرکتهای خصوصی تهت پوشش اداره کار و امور اجتماعی و بازنشستگان مختلف رو به 40 و 50 میلیون تومان خالص دریافتی برسونه بدون آنکه اجناس و اقلام و کالاهای مختلف را گران کنند بدون آنکه طلا و سکه و دلار را گران کنند چرا که اونهایی که الان دارن 40 یا 50 میلیون تومان حقوق می گیرند یه حقوق نرمال نسبت به گرانی و تورم جامعه دارن می گیرن حقوقهای نجومی عزیز دل برادر حرف از 200 میلیون و 500 میلیون و 800 میلیون و یک میلیارد تومان به بالا را می گویند حقوقهای نجومی که آمار خیلیاشونم درآمد که هر ما این حقوقهای نجومی را دریافت می کردند و می کنند به حقوق 40 و 50 میلیون تومانی نمی گویند حقوق نجومی از بس به فقر و حقارت و نداری و یارانه چندرغازی بگیری و حقوقهای زیر زیر زیر خط فقر عادتمون دادن شما فکر می کنی این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی توی این دوره زمونه نجومی است یکم سطح دید و تفکر و دید اقتصادیتو بیار بالاتر درست ببین وقتی پراید 4000/000 میلیون تومانی شده 140 میلیون تومان وقتی یه مسکن یه خوابه شده یک میلیارد نیم تا دو میلیارد تومان این حقوق 40 و 50 میلیون تومانی که چیزی نیست عزیز دل برادر عینک نگاهتو عوض کن تا دوربرتو بهتر ببینی و باید همه مردم جامعه این حقوق رو در این شرایط گرونی و تورم دریافت کنند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه .
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۳:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
عمار جان مردم دارن با ۲ میلیون و یک میلیون زندگی میکنند یعنی فقط نون خالی یا کسی صدقه ای بهشون بده
۴۰یا ۵۰ میلیون را تو خواب هم نمی بینن
۲۰۰؛میلیون را نمیتونن حتی بنویسند
چرا تا به این حد تضاد طبقاتی هست!!!!
آخرین اخبار