به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر ارائه بیش از ۸۹۵ هزار خدمت در مهرماه ۱۴۰۰ گفت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده، بیش از ۴۴۰ هزار خدمت (۵۲ درصد) از مجموع خدمات ارائه شده در مهرماه امسال از طریق اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز بوده است.
او افزود: با برنامه ریزی و تلاشهای صورت گرفته، هم اکنون نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قادر است تا کلیه خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد و تا حد زیادی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان و مشترکین شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه از ارائه بیش از ۲۵۴ هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: باید با اطلاع رسانی هرچه بیشتر و گستردهتر و همچنین به روزآوری و بهینه سازی مستمر درگاههای مجازی گاز گیلان، زمینه کاهش مراجعات مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی به دفاتر پیشخوان را فراهم کنیم.
حسین اکبر همچنین از ارائه بیش از ۱۸۸ هزار خدمت مرتبط با گاز توسط وبسایت و بالغ بر ۱۳ هزار خدمت به وسیله تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و افزود: در مهرماه امسال، نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.
او تصریح کرد: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین بویژه بصورت الکترونیک از اهداف مهم شرکت گاز میباشد و این شرکت درجهت تحقق این هدف، اقدام به برگزاری مستمر جلسات میز خدمت و تحلیل و پایش گزارش خدمات ارائه شده در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان میکند.
انتهای پیام/م.ی