شرکت گاز استان گیلان در مهرماه سال جاری بیش از ۸۹۵ هزار خدمت مرتبط با گاز را به صورت غیرحضوری ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر ارائه بیش از ۸۹۵ هزار خدمت در مهرماه ۱۴۰۰ گفت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده، بیش از ۴۴۰ هزار خدمت (۵۲ درصد) از مجموع خدمات ارائه شده در مهرماه امسال از طریق اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز بوده است.

او افزود: با برنامه ریزی و تلاش‌های صورت گرفته، هم اکنون نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قادر است تا کلیه خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد و تا حد زیادی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان و مشترکین شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه از ارائه بیش از ۲۵۴ هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: باید با اطلاع رسانی هرچه بیشتر و گسترده‌تر و همچنین به روزآوری و بهینه سازی مستمر درگاه‌های مجازی گاز گیلان، زمینه کاهش مراجعات مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی به دفاتر پیشخوان را فراهم کنیم.

حسین اکبر همچنین از ارائه بیش از ۱۸۸ هزار خدمت مرتبط با گاز توسط وب‌سایت و بالغ بر ۱۳ هزار خدمت به وسیله تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و افزود: در مهرماه امسال، نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.

او تصریح کرد: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین بویژه بصورت الکترونیک از اهداف مهم شرکت گاز می‌باشد و این شرکت درجهت تحقق این هدف، اقدام به برگزاری مستمر جلسات میز خدمت و تحلیل و پایش گزارش خدمات ارائه شده در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان می‌کند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.