مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان گفت: ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در زاهدان آغاز به کار کرده است.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ۸ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد در زاهدان آغاز به کار کرده است.

وی ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها را ۳۵۰ هزار تومان بیان کرد و ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی را گروه‌های جهادی، خیری و سازمان مردم نهاد بومی منطقه در نقاطی که شناسایی شده است بر عهده دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: شهرک دامداران زاهدان یکی از مناطق هدف قرارگاه ۱۱۰ محله ستاد اجرایی است که برنامه‌های توسعه‌ای با محوریت مردم و همکاری ستاد در این منطقه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری منحوس برخاسته است.

راشکی با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی شامل اقلامی همچون مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، گوشت و حبوبات است، گفت: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار