مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۵۶۲ نفر از شهروندان و گروه‌های سنی واجد شرایط در مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر در شهر زابل از ۱۲مهر تا پنجم آبان در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میربهاء الدین  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال احمر در کمک به کادر سلامت و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها مرکز تجمیعی واکسیناسیون با مشارکت مرکز بهداشت از ۱۲ مهر در زابل راه‌اندازی شده و تا پنجم آبان بیش از یک هزار و ۵۶۲ نفر از شهروندان این شهر توسط نیرو‌های این جمعیت واکسینه شده‌اند.

وی افزود: خدمات این مرکز در ۲ خط بصورت روزانه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ارائه می‌شود و روزانه هفت نفر از کارکنان و اعضای داوطلب تحت عنوان چهار نفر ثبات، ۲ نفر واکسیناتور و یک نفر پزشک در این امر مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به همجواری سیستان و بلوچستان با ۲ کشور پاکستان و افغانستان این مرکز با هدف ارتقای سطح سلامت همنوعان آمادگی پذیرش و واکسینه کردن اتباع بیگانه را داراست.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از شروع بحران کرونا تاکنون با تمام ظرفیت جهت پیشگیری و حمایت از متاثرین اقدام کرده و طرح‌هایی همچون تهیه و توزیع بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، نذر سلامت و آمران سلامت را به اجرا درآورده که امیدواریم با اجرای این طرح نیز هر چه زودتر جمعیت هدف واکسینه شوند تا شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس باشیم.

میربهاء الدین تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت و تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار